Pozycjonowanie - Strona 12

Jaki CTR jest dobry?
Jaki CTR jest dobry?

CTR, czyli współczynnik klikalności, to przydatne narzędzie bez względu na formę reklamy. Dowiedz się, jaka wartość wskaźnika CTR jest odpowiednia w danej sytuacji i co zrobić, aby ją poprawić.

CZYTAJ DALEJ
Kod 404 – co oznacza? Jak naprawić?
Kod 404 – co oznacza? Jak naprawić?

Kod 404 może się wyświetlić w wyniku błędu użytkownika, pomyłki prowadzącego serwis lub z jednego z wielu innych powodów. Sam jesteś w stanie wykryć wszystkich takich przypadków, ale powinieneś je monitorować

CZYTAJ DALEJ
Trailing slash seo – czyli poprawne przekierowania ukośników w obrębie adresów URL domeny
Trailing slash seo – czyli poprawne przekierowania ukośników w obrębie adresów URL domeny

Czym jest trailing slash i jak z tego korzystać? Jaki wpływ ma poprawne przekierowanie ukośników w obrębie URL na pozycjonowanie i duplikację wewnętrzną?

CZYTAJ DALEJ
Co oznacza przekierowanie 301?
Co oznacza przekierowanie 301?

Konieczność przekierowania strony na inny adres pojawia się w wielu przypadkach. Warto, abyś wiedział, jak działa przekierowanie 301 i kiedy warto z niego skorzystać. Jakie są jego zalety?

CZYTAJ DALEJ
Na czym polega oraz w jakich sytuacjach stosuje się depozycjonowanie podstron?
Na czym polega oraz w jakich sytuacjach stosuje się depozycjonowanie podstron?

Negatywne SEO, black hat SEO, depozycjonowanie strony – wszystkie z tych terminów odnoszą się do nieuczciwych praktyk SEO. Na jakie techniki warto uważać i co zrobić, gdy padniemy ofiarą ataku?

CZYTAJ DALEJ
Jaki hosting wybrać pod WooCommerce
Jaki hosting wybrać pod WooCommerce

WooCommerce umożliwia Ci prowadzenie sklepu, ale potrzebujesz do tego usługi hostingowej. Serwer powinien zapewniać wystarczające zasoby, ale też być niezawodny. Sprawdź, co jeszcze ma znaczenie przy wyborze tej usługi.

CZYTAJ DALEJ
Czym jest e-commerce i dlaczego zaczyna wypierać lokalną sprzedaż?
Czym jest e-commerce i dlaczego zaczyna wypierać lokalną sprzedaż?

Dowiedz się, czym jest e-commerce i dlaczego staje się tak popularny.

CZYTAJ DALEJ
Targetowanie kontekstowe – co to znaczy?
Targetowanie kontekstowe – co to znaczy?

Targetowanie kontekstowe to świetny sposób, by dotrzeć ze swoją ofertą do określonej grupy odbiorców. Co warto wiedzieć o tej technice marketingowej?

CZYTAJ DALEJ
Jak oznaczyć firmę w Google Maps?
Jak oznaczyć firmę w Google Maps?

Jak przygotować dobrą wizytówkę Google i zadbać o lokalizację firmy w Google Maps? Przygotowaliśmy dla Was instrukcję krok po kroku jak skutecznie to zrobić.

CZYTAJ DALEJ
Przechwytywanie domen – jak przejąć domenę?
Przechwytywanie domen – jak przejąć domenę?

Przechwytywanie domen ma wiele zalet – jedną z nich jest możliwość wykorzystania wcześniejszej historii pozycjonowania. Jak przechwytywać domeny i dlaczego warto to zrobić?

CZYTAJ DALEJ
Strona spadła w widoczności Google? Sprawdź potencjalne przyczyny spadków
Strona spadła w widoczności Google? Sprawdź potencjalne przyczyny spadków

Spadki widoczności witryny w Google mogą dotknąć każdego. Sprawdziliśmy, czym są spowodowane oraz jakie mogą mieć konsekwencje. Zapraszamy do lektury.

CZYTAJ DALEJ
Link building
Link building

Dowiedz się czym jest link building i czy audyt SEO jest efektywny!

CZYTAJ DALEJ
Ile może kosztować utrzymanie sklepu internetowego?
Ile może kosztować utrzymanie sklepu internetowego?

Planując stworzenie sklepu internetowego, trzeba wziąć pod uwagę, jakie koszty będzie generował. Jak rozwiązania w nim zastosowane wpłyną na wydatki ponoszone na jego utrzymanie?

CZYTAJ DALEJ
Joomla – jak zacząć?
Joomla – jak zacząć?

Chcesz zbudować stronę internetową i dowiedzieć się czym jest Joomla? Jeśli nie znasz możliwości tego CMS-a, wiedz, że jest to jeden z najpopularniejszych i nagradzanych systemów zarządzania treścią od ponad 15 lat.

CZYTAJ DALEJ
Co to są frazy long tail?
Co to są frazy long tail?

Co to są frazy long tail i jakie korzyści uzyskasz, stosując je na stronie internetowej? Dowiedz się, jak w prosty sposób zwiększyć ruch w witrynie.

CZYTAJ DALEJ