Backlinks – czyli co oferują linki przychodzące?

Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Backlinks – czyli co oferują linki przychodzące?

ThisIsEngineering/pexels.com

Budowanie linków jest jedną z najważniejszych strategii optymalizacyjnych pod kątem wyszukiwarek. Jednak jeszcze lepszą opcją jest umieszczenie linków z innych zewnętrznych stron, w celu zwiększenia autorytetu swojej firmy. Upewnij się również, że linki, których używasz, są najwyższej jakości!

Backlinks nie są takie proste w tworzeniu, jak Ci się wydaje. Nie wystarczy umieścić byle jakiego odsyłacza do innej strony i on już będzie powodował zysk na naszej stronie internetowej. W tym artykule postaramy się wyjaśnić Ci, jak umieszczać linki przychodzące i stać się autorytetem na innych stronach internetowych!

Co to są linki przychodzące?

Backlinki, inaczej linki przychodzące, to jeden z wielu rodzajów tego typu strategii, które prowadzą do sukcesów w pozycjonowaniu strony. Linki te pojawiają się na zewnętrznych stronach internetowych, które kierują użytkowników do Twojej witryny. Właśnie te linki, które prowadzą do Twojej strony, nazywane są linkami przychodzącymi. Rozumiemy twoje zakłopotanie tematem linków, ponieważ możesz sobie pomyśleć, że “linki to linki”, jednak spróbujemy w dalszej części uświadomić Ci, że tak nie jest!

Dlaczego backlinki są ważne dla SEO?

Dla strony internetowej linki przychodzące są ważne, ponieważ dodają wartości i wiarygodności jej, oraz stronom, które z mają okazję z nich korzystać. Pamiętaj, żeby publikować linki przychodzące na odpowiednich stronach internetowych, ponieważ te działania zwiększają Twój autorytet. Linki przychodzące są korzystne, ponieważ mogą prowadzić do zwiększonego ruchu na Twojej stronie, zaangażowania, czy nawet generowania większych zysków ze sprzedaży.


Źródło: Oleg Magni/pexels.com

Czy linki przychodzące pomagają Twojej stronie internetowej?

Jeśli sądzisz, że Twoja strona internetowa zawiera treści, które są idealne do umieszczania backlinków? Przedstawimy Ci powody, które świadczą o tym poniżej.

Twoja strona generuje wiarygodną treść

Pamiętaj, że zanim dopasujesz swoją treść do innej witryny, musisz upewnić się, że po Twojej stronie jest wszystko na swoim miejscu, ponieważ użytkownicy, klikając w link nie chcą poczuć się oszukani. Kiedy odbiorca zauważa, że Twój link jest zgodny z jego oczekiwaniami, to Twoja marka zyskuje na autorytecie.

Dlatego pamiętaj, aby zawsze dokładnie przyjrzeć się zawartości swojej strony internetowej, zanim będziesz chciał, aby Twoje treści, w postaci linków, pojawiły się w innej witrynie. Musicie razem budować ciągły autorytet strony, a wtedy razem odniesiecie sukces!

Twoja firma jest rozpoznawalna

Jeżeli jesteś już firmą, która jest lokalnie lub/i krajowo rozpoznawalna, to prawdopodobnie już posiadasz własny autorytet w branży i masz wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Taka firma najprawdopodobniej sama będzie w stanie się dalej rozwijać i nawiązywać kontakty, w celu umieszczania backlinków.

Jednak przypominamy, że w SEO nie ma czegoś takiego jak wystarczający sukces firmy. Dlatego staraj się ciągle rozwijać i nie stać w miejscu!

Twórz naturalne treści na swojej stronie!

Kiedy sam kontekst będzie łatwy i szybki do zrozumienia oraz odnosi się do ważnych problemów odbiorców, odpowiadając na ich zapytania, to zewnętrzne strony internetowe mogą z łatwością chcieć z Tobą współpracować w postaci generowania linków do Twojej strony! Dobrej jakości tekst pod kątem SEO powinien zawierać odpowiednie słowa kluczowe i prowadzić użytkowników do konkretnych informacji. Dlatego pamiętaj, żeby tworzyć naturalne treści oraz umieszczać linki w nie przesadzony sposób!

Jeżeli zewnętrzna strona internetowa będzie mogła stworzyć naturalną treść z odnośnikiem do Twojej strony, to uzyskany autorytet będzie korzystny dla wszystkich!

Nie płać za backlinki!

Jest to jeden z przyczyn, które szkodzą SEO Twojej strony internetowej. Dlatego, nie myśl, żeby płacić komuś za udostępnianie linków, tylko po to, aby się wyróżnić. Może okazać się to tylko chwilowym sukcesem firmy, ale jednak on się szybko skończy.

Najważniejsze jest to, co o stronie internetowej mówią użytkownicy internetu i na tym również opiera się algorytm Google. Jeżeli Google zauważy, że Twoje treści wyświetlają się w płatnych tekstach lub spamie, to zaczniesz szybko tracić na tym i spadniesz w rankingu wyników wyszukiwania.

Dobra wiadomość jest wtedy, kiedy stale tworzysz swoje treści, nie zapominasz o odbiorcach i świadomie używasz metod SEO, to nie musisz martwić się opłatą za umieszczenie linków. Doskonała treść tworzymy tylko i wyłącznie my sami. Dlatego, jeżeli już widzisz, że klienci udostępniają Twoje treści, to jest to znak, że strategia marketingowa przynosi odpowiednie skutki. Dlatego nie postanawiaj zmieniać jej za pomocą płatnych linków!

Na jakie strony należy kierować backlinki?

Masz już gotowe do opublikowania backlinki, ale nadal nie wiesz gdzie je umieścić? Chociaż chcesz, aby Twoje odnośniki do stron były wszędzie, aby generowało to większy ruch na stronie, to celem jednak muszą być dla Ciebie pokazanie się wśród autorytetów w branży! Pamiętaj o tym, zanim zaczniesz umieszczać swoje linki na innych stronach internetowych:

  • Zewnętrzna strona, która wyświetla niewiele linków, jest lepsza. Im więcej linków wyświetla Twoich tym lepiej dla Ciebie,
  • Witryna nie może być zaliczana do spamu,
  • Witryna jest autorytetem i trafnie zapewni Ci ruch na stronie,
  • Witryna nie jest automatyczna, a czuwa nad nią odpowiedzialny moderator, który wie, co robi.

Pomożemy zwiększyć Twój autorytet!

Jeżeli masz problemy z realizacją swojej strategii optymalizacyjnej lub właśnie backlinków, to zgłoś się do nas! Jesteśmy po to, aby Ci pomóc! Dzięki nam Twoja treść stanie się wysoce jakościowa, unikalna i najbardziej zoptymalizowana. Pomożemy Ci stać się autorytetem w branży!

Skontaktuj się z nami już teraz, aby dowiedzieć się więcej. Umów się na bezpłatną konsultację z jednym z naszych ekspertów!

Udostępnij:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*