Czy responsywne projektowanie stron się opłaca?

Autor:
Boo
Data publikacji:
Kategoria:
Czy responsywne projektowanie stron się opłaca?

ANTONI SHKRABA / pexels.com

Z pewnością zauważyłeś już, że obecnie najwięcej osób korzysta z urządzeń mobilnych. Wszyscy spędzamy każdą naszą wolną chwilę na sprawdzeniu swojego smartfona lub zaczęliśmy korzystać z niego do robienia zakupów. Czy to jest coś złego dla Twojej firmy? Nie! Wystarczy, że zadbasz o to, żeby Twoja strona internetowa była kompatybilna z urządzeniami mobilnymi i nie będziesz musiał się o nic martwić.

Czy responsywny projekt ma zalety?

Okazuje się, że zakupy mobilne są najbardziej pożądane niż kiedykolwiek. Prawie 2/3 swojego czasu przed ekranem telefonu spędzamy na porównywaniu marek. Do urządzeń mobilnych zaliczyć można tablety, smartwatche, czy przede wszystkim smartfony.

To właśnie dzięki responsywnemu projektowaniu strony WWW, Twoja witryna zmieści się na dowolnym ekranie urządzenia mobilnego, a jednocześnie będzie czytelna i użyteczna. Musisz wiedzieć, że Google zapewnił, że bierze pod uwagę, to czy strona www jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi, w celu ustalenia rankingu wyników wyszukiwania. Korzystając z responsywnego projektu zapewniasz łatwy dostęp i większą użyteczność.

Podjęcie decyzji o responsywnym projekcie Twojej strony to już konieczność. Obecnie firmy, które nie posiadają kompatybilnej strony WWW, ponoszą duże konsekwencje i spadki w rankingu wyszukiwania, a co za tym idzie? O wiele mniejszy ruch w witrynie. Dlatego, jeżeli jeszcze nie zrobiłeś tego, musisz od razu się tym zainteresować, bo algorytm Google nie będzie na Ciebie czekał!

Staraj się odpowiednio planować swoje działania!

Musisz pamiętać, że w świecie Internetu nie ma tylko jednego rozmiaru i możesz poprzestać na dopasowaniu strony WWW tylko do smartfona. Dlatego poniżej zamieszczamy Ci trzy typy responsywnego projektowania, o których musisz wiedzieć, tworząc swoją witrynę na urządzenia mobilne:

  • Responsywny projekt CSS: używa jednego zestawu kodów. Określa on sposób prezentacji strony na jednym urządzeniu i na drugim.
  • Responsywny projekt adaptacyjny: Może dostosowywać się do wielu urządzeń, ale to zależy, jakie ustalisz kryteria od samego początku. Dostarcza zestaw kodu najlepiej dopasowany do wybranego urządzenia lub rozdzielczości ekranu.
  • Responsywny projekt CESS: ta opcja potrafi wykrywać urządzenie i dopasować do niego odpowiedni rozmiar. Dostarcza dla każdego z nich inny zestaw kodu. Pozwala to zoptymalizować ekran w taki sposób, aby na każdym urządzeniu wyglądał on inaczej.

Teraz jak już poznałeś te trzy opcje responsywnego projektowania stron, to możesz przejść do analizy swojego rynku docelowego, do którego chcesz trafiać i zobaczyć, która z tych powyższych opcji jest dla Ciebie najlepsza. Dzięki temu możesz mieć pewność, że twój projekt odniesie wielki sukces w branży, a Twoi odbiorcy docenią to, że o nich myślisz i ich potrzebach!

Zainwestuj w responsywne projektowanie stron internetowych!

Wiemy, że zainwestowanie w responsywne projektowanie stron, może okazać się dla Ciebie bardzo kosztowną inwestycją, ale z pewnością opłaci Ci się ona w przyszłości! Najważniejsze, aby zaplanować swój budżet, który będzie w stanie pokryć każdy etap tego procesu.

Dzięki responsywnemu projektowaniu stron WWW wszystko staje się prostsze.

Pamiętaj o swoich odbiorcach i zwiększ sprzedaż w firmie!

Najwięcej problemów przedsiębiorcy mają z zawarciem takich samym informacji na stronach. Porównując tę samą stronę na urządzeniach mobilnych, a komputerze stacjonarnym, z pewnością możesz czasami zauważyć pewne braki w najważniejszych informacjach. Wtedy mobilna wersja tej samej strony staje się trudna do przeglądania, a co dopiero, żeby odbiorca mógł dojść do jakiejkolwiek interakcji z nią. Dzięki responsywnemu projektowi ten problem można całkowicie zniknąć.

Potencjalny klient, który widzi poprawną stronę internetową na swoim urządzeniu mobilnym, skusi się na zakup produktu oferowanego na stronie. Optymalizacja treści mobilnych powoduje, że zwiększa się możliwość udostępniania i promowania produktów przez klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jest to świetny sposób na zwiększenie ruchu w swojej witrynie.

Największym problemem obecnych stron mobilnych jest to, że nie posiadają funkcji promocyjnych. Mimo że przedsiębiorca myśli, że je oferuje, to jednak ma to tylko miejsce na komputerach stacjonarnych. Potencjalni klienci, rezygnują wtedy z zakupu produktu, ponieważ wolą również mieć jakąś promocję w trakcie zakupów mobilnych.

Źródło: Ivan Samkov / pexels.com

Pamiętaj, że korzystając z responsywnego projektowania stron www możesz ujednolicić swoją witrynę, aby wyglądała w ten sam sposób na każdym urządzeniu. Musisz zapewnić najwygodniejszy proces realizacji procesu zakupowego ludziom, którzy korzystają z tej opcji zakupów. Dzięki temu pozostaniesz w rankingu wyników wyszukiwania Google. Responsywny projekt pozwoli odbiorcom zobaczyć kluczowe elementy, takie jak: oferty promocyjne, czy opisy produktów.

Obecnie nie możesz już zrezygnować z responsywnego projektowania stron, ponieważ jeżeli chcesz utrzymać się na rynku, to musisz stale się rozwijać, a nie stać w miejscu. Jeżeli nadal będziesz to ignorował, to będzie to miało na Twoją firmę negatywny wpływ.

Podsumowanie

Pamiętaj, że responsywny projekt strony WWW może pozytywnie wpłynąć na zasięg Twojej strony internetowej. Dzięki temu zaczniesz osiągać o wiele większe dochody ze sprzedaży niż wcześniej. Strony, które są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, mają pozytywny wpływ na SEO, tworzą jednolitą całość na wszystkich urządzeniach i mogą mieć większy wpływ na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania oraz ruch na stronie WWW.

Zobaczysz, że responsywne projektowanie stron internetowych opłaci Ci się prędzej, czy później. Pozwoli Ci ono zaoszczędzić swój czas i pieniądze w późniejszym czasie. Twoi odbiorcy z pewnością podziękują Ci za to, że o nich myślisz i starasz się, żeby czuli się z Tobą jak najlepiej!

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, to skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Udostępnij:
Ostatnie wpisy
Czym jest ROI?
Czym jest ROI?

    Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? My wiemy jak to zmienić!
    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym analitykiem SEO i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swój biznes

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    *