Materiał Partnera
Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Marka Xiaomi od początku pozycjonowała się jako ta, która swoim użytkownikom oferuje smartfony dostępne cenowo, wręcz atrakcyjne w porównaniu z ofertami innych marek. Płaciła jednak za to cenę — większość użytkowników uznawała, że telefony Xiaomi skoro tak atrakcyjne pod względem ceny, muszą mieć ograniczoną funkcjonalność. Te czasy jednak odeszły w niepamięć, dzisiaj Xiaomi jest bardzo zróżnicowane pod względem oferty. Doskonałym tego przykładem jest Xiaomi 13 Pro.
Xiaomi 13 Pro to telefon, który śmiało może konkurować z flagowymi smartfonami Apple czy Samsunga… także pod względem ceny. To niewątpliwie najdroższy telefon w ofercie marki, produkt flagowy, za który trzeba zapłacić około 6000 zł. To natychmiast burzy przekonania o ofercie Xiaomi jako zawierającej tanie, a więc ograniczone jeśli chodzi o możliwości techniczne telefony. Już sam design smartfonu bardzo wyraźnie pokazuje, że jest to model bardzo wysokiej jakości, wykonany z dbałością o każdy detal. Uwagę zwraca błyszczący tył, który działa jak lusterko i wyspa z aparatami, na którą trzeba uważać, np. kładąc telefon na stole. Ciekawe są też wyjątkowo miłe wibracje haptyczne.
Jak na flagowy model przystało Xiaomi 13 Pro, potrafi zaskakiwać swoim wyposażeniem, funkcjonalnościami i możliwościami. Uwagę przyciągają na przykład:
Wiele z tych elementów sprawia, że Xiaomi 13 Pro może konkurować z flagowcami Apple czy Samsunga.