Artykuł sponsorowany
Prezenty dla klientów, a w szczególności dla klientów biznesowych, mają ogromne znaczenie dla budowania bliskiej relacji i zwiększania świadomości marki. Jednak jakie prezenty wybrać? Oto kilka naszych sprawdzonych pomysłów na upominki dla klientów.
Święta, firmowe rocznice, targi branżowe… okazji na podarowanie klientom prezentów jest naprawdę wiele, a każda z nich jest świetna dla zaprezentowania swojej marki z jak najlepszej strony. Jednak jakie prezenty wybrać, jeśli nie znasz personalnych upodobań swoich kontrahentów?
Jeśli chodzi o prezenty dla klientów to najbardziej uniwersalnym, a jednocześnie najbardziej udanym prezentem dla kontrahentów i nie tylko są kosze prezentowe. Możesz zdecydować się na przykład na kosze z wysokiej klasy ręcznie robionymi słodkościami, zestawem dobrej jakości kawy, czy też ciekawymi mieszankami herbat z dodatkiem akcesoriów do zaparzania. Świetnym pomysłem będą także kosze tematyczne – na nadchodzące święta Wielkiejnocy doskonale sprawdzą się wielkanocne słodycze, które znajdziesz na stronie https://slodkie.com/katalog/slodycze-wielkanocne/.
Wybór koszy jest naprawdę ogromny, a ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia oraz budżet. Pamiętaj też, że możesz zdecydować się zarówno na zakup przygotowanego już kosza, jak i na samodzielne skompletowanie takiego prezentu. Jeśli chcesz podkreślić biznesowy charakter upominku, możesz dołączyć do niego biznesowe statuetki. Znajdziesz je między innymi na https://www.grawergift.pl/pl/c/Prezenty-Biznesowe/36/.
Doskonałym pomysłem na upominek dla Twoich kontrahentów będą także piękne kalendarze. Jest to świetna propozycja zwłaszcza na koniec lub na sam początek roku. Wybierz kalendarze w eleganckiej skórzane oprawie, które będą podarunkiem prawdziwie wysokiej jakości. Aby dodatkowo zwiększyć wśród klientów świadomość marki, możesz także zdecydować się na kalendarze z wytłaczanym logo.
Jeśli chcesz wzbogacić nieco ten prezent, możesz zdecydować się także na piękny grawerowany długopis. To ponadczasowy upominek, który przypadnie do gustu każdemu z Twoich klientów.
Wyjątkowo modne w ostatnich czasach stało się również obdarowywanie klientów biznesowych akcesoriami sportowymi. Jeśli Ty także chcesz wybrać tego typu prezent dla swoich kontrahentów, to możesz postawić na przykład na butelki i bidony na siłownie, ręczniki z logo firmy, plecaki, a nawet koszulki ze spersonalizowanym nadrukiem.
Fot.: Jon Tyson/unsplash.com