Opakowania i torby papierowe – zalety wykorzystania w e-commerce

Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Opakowania i torby papierowe – zalety wykorzystania w e-commerce

Lucky Octavia/unsplash.com

Współcześnie zarówno producent, jak i sprzedawca powinni zwracać szczególną uwagę na kwestię opakowań produktów. Potrzebne są one nie tylko do bezpiecznego dostarczania towarów do klientów, ale także budowania świadomości i wizerunku marki.

Produkcja materiałów opakowaniowych stale się rozwija, zapełniając rynek nowymi nowoczesnymi wariantami. Przy tym coraz większe znaczenie dla konsumentów ma ekologiczność, dlatego plastikowe torby czy pudełka ustępują miejsca przyjaznym środowisku modelom z papieru. Jakie są ich zalety i dlaczego warto wybrać je dla swojego sklepu internetowego?

Torby papierowe – lekkość i wygoda

Torby papierowe to aktualnie najlepsza alternatywa dla tych z tworzywa sztucznego – pod wieloma względami po prostu je przewyższają. Wśród najważniejszych zalet takich opakowań trzeba wskazać:

  • stosunkowo niska cena;
  • ekologiczność – szybki rozkład, łatwy recykling;
  • możliwość ponownego wykorzystania przez klientów;
  • lekkość i kompaktowość;
  • wytrzymałość i funkcjonalność;
  • różnorodność formatów;
  • ogromne możliwości brandingowe.

Nowoczesne technologie umożliwiają nanoszenie na torby papierowe reklamowe wszelkiego rodzaju wzorów, dzięki czemu takie opakowanie może zyskać niepowtarzalny design spójny z Twoją marką i sprzyjający działaniom promocyjnym. Co więcej, możliwe jest powlekanie folią matową lub błyszczącą, tłoczenie, laminowanie i wzmacnianie ścian tekturą. To sprawia, że niepozorna papierowa torba staje się bardziej estetyczna, uniwersalna i wytrzymała.

Pudełka fasonowe – opakowanie skrojone do Twoich potrzeb

Wśród najchętniej wykorzystywanych produktów opakowaniowych prym wiodą pudełka fasonowe. To specjalne modele kartonów z wcześniej zaznaczonymi liniami zagięcia, które pozwalają na szybkie i bezbłędne ich złożenie. Dodatkowo specjalne wieczka z zakładkami pozwalają zamknąć opakowanie bez taśmy klejącej czy kleju.

Do produkcji pudełek do samodzielnego składania używa się głównie materiałów celulozowo-papierniczych o małej grubości. To pozwala na zastosowanie dowolnych form i rozmiarów, co nie jest możliwe przy gruby kartonie, który trudno się zgina. Dzięki takiej technologii opakowania fasonowe są bardzo uniwersalne i doskonale nadają się przechowywania lub transportu wielu rodzajów towarów i produktów – od płaskiej i lekkiej pizzy po ciężki sprzęt AGD.

Główne zalety pudełek fasonowych to uniwersalność, kompaktowość i funkcjonalność. Jednak na tym ta lista się nie kończy. Warto wspomnieć także o takich plusach jak:

  • przyjazność dla środowiska – brak kleju i innych szkodliwych składników pozwala na przechowywanie produktów spożywczych czy artykułów dziecięcych;
  • wygodny transport – różne ulepszenia konstrukcyjne (uchwyty, wycięcia w ścianach bocznych itp.) znacznie upraszczają proces dostawy;
  • możliwość wielokrotnego użytku – wieczko pozwala bez ograniczeń otwierać i zamykać pudełko;
  • oszczędność w transporcie i przechowywaniu – rozłożone opakowanie zajmuje kilkakrotnie mniej miejsca.

Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o szerokich możliwościach reklamowych takich pudełek. Na powierzchnię wykrojów można nanieść dowolny tekst, grafikę, logo i kolory.

Jeśli potrzebujesz idealnych rozwiązań opakowaniowych dla swojej firmy, zapoznaj się z ofertą drukarni Drukomat. Tutaj znajdziesz torby papierowe i pudełka fasonowe z możliwością personalizacji – możesz wybrać rozmiar, kolor i elementy graficzne. Dzięki temu bez problemu wizualnie dostosujesz opakowanie do swojego sklepu i wizerunku marki.

Udostępnij:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*