Na czym można umieścić firmowe logo?

Na czym można umieścić firmowe logo?

Artykuł sponsorowany

Świetne logo jest jak maskotka Twojej marki. Jeśli będziesz trzymać je w “szafie”, tracisz okazję do wywarcia wpływu na swoich klientów.

Logo to tylko jeden z elementów tożsamości Twojej marki, więc same w sobie mają niewielką moc. Ale kiedy konsekwentnie używasz swojego logo, staje się ono symbolem wszystkich pozytywnych wiadomości, które wysyłasz na temat swojej firmy.

Ważne jest, by umieszczać logo tam, gdzie ludzkie oko najczęściej dociera. Etui na telefon Huawei, Samsung lub iPhone jest dobrym pomysłem.

Strony internetowe i blogi

Strona internetowa lub blog to najbardziej oczywiste miejsce do zaprezentowania świetnego projektu logo firmy. Dobrze zoptymalizowana witryna może przyciągnąć użytkowników, którzy inaczej nie znaleźliby Twoich produktów. Logo witryny pojawia się obok kluczowych elementów historii firmy, takich jak slogan i biografia. Klienci mogą łatwo spojrzeć na te części marki razem i połączyć wszystko w całość. Pamiętaj o dostosowaniu ikony witryny, aby Twoje logo było widoczne, gdy otwartych jest wiele kart przeglądarki.

Fot. Theme Photos/Unsplash

Wizytówki

Nie lekceważ potęgi dobrego, staromodnego logo wizytówki. Wiele osób nadal ceni sobie osobisty charakter ich udostępniania. W porównaniu z innymi materiałami marketingowymi wizytówki są rzadziej wyrzucane. Prezentuj swoją firmę na wizytówce, a klienci będą o Tobie pamiętać przy przyszłych projektach.

Znaki i banery

Kolory i obrazy odgrywają dużą rolę w rozpoznawaniu marki. Wyobraź sobie na przykład złote łuki McDonald’s, które pojawiają się podczas jazdy autostradą. A co z innymi gigantycznym grafikami wielkich przedsiębiorstw. I ty możesz do nich dołączyć!

Podejdź do swojego sklepu, biura lub stoiska targowego z perspektywy klienta. Upewnij się, że umieszczasz znaki z logo swojej firmy w miejscach, które w naturalny sposób przyciągają wzrok innych. I nie trzymaj się tylko poziomu oczu. W wielu sklepach wiszą znaki na suficie, aby przyciągnąć uwagę klientów. Postaw też na ścianki pop up.

Produkty i opakowania

Kreatywne akcenty, które wkładasz w prezentację produktu, zwiększają wrażenia klientów. Nie wspominając o tym, że logo produktów jest pretekstem do wzmocnienia marki. Wyobraź sobie najbardziej widoczne obszary, z którymi klient ma kontakt podczas użytkowania produktu. Pokazuj swoje logo tam, gdzie z pewnością będzie widoczne, na przykład na bibułce z nadrukiem, naklejkach lub pudełkach. Możesz wykorzystać taśmy pakowe z indywidualnym nadrukiem, dostępne na https://epakowacz.pl/4-tasmy-pakowe-rzeszow

Listy i e-maile

Powtarzanie jest kluczowe, gdy dopiero zaczynasz budować firmę. Celem jest takie zaznajomienie klientów z Twoją marką, że przychodzi im na myśl Twoja nazwa, gdy potrzebują produktu. 

Uzyskaj niestandardową papeterię biznesową z nadrukiem firmowym i dołącz logo obok informacji kontaktowych w wiadomościach e-mail. Pomyśl, jak często klient nawiązuje kontakt z Twoją firmą, jeśli regularnie wysyłasz e-maile do subskrybentów. Klienci łączą się ze znanymi markami, dzięki czemu ufają Twojej wiedzy.

Faktury i formularze

Podobnie jak listy, faktury i formularze biznesowe pozwalają na rutynową dystrybucję markowych produktów. Wyraźne logo i wizerunek firmyw dużym stopniu przyczyniają się do budowania wiarygodności młodej firmy. Klienci postrzegają markowe materiały biznesowe jako przejaw profesjonalizmu. W końcu bardziej prawdopodobne jest, że zainwestujesz w swój biznes, jeśli zależy Ci na budowaniu trwałych relacji z klientami.

Profile w mediach społecznościowych

Logo i krótkie informacje o zadaniu marki powinny być pierwszą rzeczą, którą użytkownicy zobaczą na Twoich profilach. Co ważniejsze, serwisy społecznościowe bezpośrednio łączą elementy wizualne firmy z zaangażowaniem klientów. Za każdym razem, gdy publikujesz treść, obserwujący widzą Twoje logo w swoich kanałach aktualności. Kiedy masz lojalnych odbiorców, znajome logo wystarczy, aby wielu obserwujących zatrzymało się i przeczytało Twoje reklamy lub nagłówki.

Odzież firmowa

Stwórz spójny wygląd całej siły roboczej dzięki markowej odzieży. Zaprojektuj własne t-shirty, czapki lub kamizelki, które sprawią, że Twój personel będzie rozpoznawalny w tłumie. Odzież z logo wyróżnia się w sklepach i na targach, a także wnosi ludzki element do Twojej marki. Pamiętaj jednak, że Twój personel musi zapewniać doskonałą obsługę klienta, aby utrzymać pozytywne skojarzenia z firmą.

Fot. fauxels/Pexels

Napisz komentarz
Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *