Startup Stock Photos / pexels.com
Przedstawiamy Wam kolejny pakiet instrumentów marketingowych, które są niezwykle pomocne podczas optymalizacji stron internetowych. To krok naprzód w tworzeniu rozwiązań dla klientów agencji, a przede wszystkim w usprawnieniu procesu realizacji projektów. Poniższa lista to przykładowy zbiór narzędzi. Wraz z postępem technologicznym następuje poszerzanie zbioru dostępnych wariantów.
To narzędzie bazuje na chmurze automatyzującej wszelkie zadania dotyczące marketingu w wyszukiwarkach. Co mamy na myśli? Przede wszystkim research fraz kluczowych, obserwowanie rankingu, przegląd działań konkurencji oraz analizę profilu linków zwrotnych.
Platformą, która pomaga w wytwarzaniu nowatorskich treści zamieszczanych na blogu jest Rytr. To nieocenione wsparcie w kreowaniu meta tagów SEO. Ciekawostka: możesz z niego korzystać przy optymalizacji osobistego biogramu i kanału na platformie YT.
Współcześnie trudno mówić o braku relacji na linii marketing cyfrowy a Canva. Właściwie to narzędzie przeznaczone jest do projektowania wszelkich, uniwersalnych form graficznych. Co to oznacza w praktyce? Canva posłuży Ci do kreowania grafów, różnych reklam w serwisach społecznościowych oraz tworzenia obrazów zamieszczanych na stronach internetowych.
Jeżeli szczególnie zależy Ci na zwróceniu uwagi wykwalifikowanych klientów, skup się na tworzeniu treści o znakomitej jakości. INK jest edytorem tekstu, umożliwiającym inteligentne kreowanie postów. To narzędzie skierowane do tych, którzy cenią swój czas i nie chcą marnować jego zasobów na tworzenie bezsensownych treści.
Dobra organizacja to pół sukcesu, dlatego funkcjonalność narzędzia skupiająca się na planowaniu publikowanych treści jest niezwykle cenna. Mowa tu o SocialPlannerze.To narzędzie oferuje trzy możliwości, które pozwolą na nietuzinkową ekspozycję marki. Korzystając z tego narzędzia, możesz po pierwsze: odnajdywać treści, które zyskały miano popularnych w ostatnim czasie w sieci, po drugie: rozplanowywać publikację treści we wszystkich kanałach społecznościowych, zarządzając nimi w jednym miejscu (intuicyjny kalendarz ułatwi Ci zadanie) i po trzecie: publikować stworzone posty.
Sanity Check jest narzędziem, które korzysta z danych Google Search Console. Jeżeli chcesz poprawić CTR oraz uniknąć kanibalizacji fraz kluczowych, to Sanity Check jest narzędziem dla Ciebie.
Źródło: Mikael Blomkvist / pexels.com
To narzędzie dla tych, którym nie straszna dziedzina sprzedaży w obszarze marketingu cyfrowego. Szukasz kontaktów powiązanych z określoną domeną? Bingo! Hunter daje Ci tę możliwość, a co więcej za jego sprawą przeprowadzisz cold outreach. Pojęcie odnosi się do kontaktowania się z osobami, z którymi wcześniej nie miałeś żadnych relacji, celem zaprezentowania im własnych produktów bądź usług. Finalnie, dzięki Hunter.io zdobędziesz zainteresowanie klientów.
Zastanawiasz się, czemu niezbędnik? To rozszerzenie przeglądarki Chrome daje nam wgląd w statystyki związane z odszukiwaniem haseł, a właściwie otrzymujemy feedback odnośnie do średniej ilości wyszukiwań w miesiącu czy kosztu przeznaczonego na kliknięcia. Za jego sprawą zrozumiesz, które słowa kluczowe są strzałem w dziesiątkę, a których warto unikać jak ognia.
Słyszałeś o najszybszym narzędziu do obserwacji rankingów fraz kluczowych? Accuranker dokonuje niemożliwego, ponieważ zapewnia Ci aktualizacje rankingów na bieżąco. Wystarczą zaledwie 24 godziny, żebyś poznał kolejne, dokładnie przeprowadzone zmiany.
O skuteczności narzędzia SEOJet można wspomnieć przy okazji pozycjonowania linków zwrotnych. Za jego pomocą sprawdzisz, na kim powinieneś się wzorować, aby znaleźć się w ścisłej czołówce rankingu.
O wielozadaniowości narzędzia przesądzają analiza SERP, edycja treści, a także możliwość wyszukiwania fraz kluczowych. Zaletą jest również jego niska cena, a także oszczędność czasu, dzięki eksportacji ścisłych wytycznych dla tworzonych treści.
Chcesz sprawdzić, który nagłówek stał się internetowym viralem? Zależy Ci na “topowych” wynikach w SERP-ach? Sięgnij po narzędzie, jakim jest BuzzSumo. Znajdź niszę i podążaj za trendami, weryfikując, czy Twój artykuł zyskał na popularności.
Odpowiedź brzmi: nie. Coraz więcej pojawia się narzędzi, które usprawniają pracę marketingowca. Obserwuj pojawiające się trendy i bądź na bieżąco. Zastanów się, czy jeden instrument w realizacji projektów kampanii będzie wystarczający. A może wśród przedstawionych narzędzi, znalazłeś idealne rozwiązanie w Twojej pracy?