Zdjęcie główne: Ron Lach/pexels.com
Celem marki jest walka z nierealistycznymi standardami piękna i skupienie się na tym, co w nas wyjątkowe. Selena Gomez podkreśla, że sama przez wiele lat dążyła do ideału, zamiast być sobą i pozwolić makijażowi zdobić, a nie zakrywać. Dlatego właśnie nazwa Rare Beauty – rzadkie, wyjątkowe piękno. Marka w swoich produktach oddaje hasło samoakceptacji. Kosmetyki znajdziemy we wszystkich odcieniach, a modelki promujące je nie zostały wyretuszowane, dzięki czemu możemy zobaczyć, jak produkt faktycznie wygląda na skórze.
Wyświetl ten post na Instagramie
Selena Gomez to aktorka i piosenkarka, która swoją karierę rozpoczęła w Disneyu, mając zaledwie 15 lat. W trakcie grania w serialu wydała pierwszą płytę, tym samym dając się poznać jako niesamowita wokalistka. Dodatkowo udzielała się w wielu organizacjach charytatywnych, została nawet najmłodszą osobą odznaczoną honorowo jako ambasador dobrej woli UNICEF.
W 2017 roku stała się inspiracją dla wielu osób, gdy przez toczeń rumieniowaty przeszła przeszczep nerki. Choroba spowodowała u piosenkarki depresję, po otrzymaniu profesjonalnej pomocy kobieta założyła organizację zajmującą się pomocą osobom cierpiącym na choroby psychiczne. Prawdopodobnie to właśnie te przeżycia pośrednio doprowadziły do stworzenia inkluzywnej marki kosmetycznej, której celem jest celebracja odmienności.
Róż w płynie Rare Beauty wzbudził niemałe poruszenie wśród entuzjastów makijażu. Zacznijmy od ciekawego opakowania charakterystycznego dla marki. Jest to element, który zainteresuje każdego, komu zależy na estetycznym wyglądzie kosmetyków. Dużym problemem niektórych firm kosmetycznych jest to, że intrygujące opakowanie nie zawsze idzie w parze z ich praktycznością. Tym razem jednak według fanów makijażu, fiolka mimo ciekawego kształtu, wciąż jest bardzo wygodne w użyciu.
Sam produkt można dostać w 11 odcieniach, dopasowanych do każdego odcienia i typu skóry. Największą zaletą różu jest jego niesamowicie mocny pigment, dzięki czemu wystarczy użyć jego niewielką ilość. Kolejnym plusem jest jego łatwość w użyciu. Nie trzeba profesjonalnych pędzli czy gąbeczek. Jak założycielka Rare Beauty sama podkreśla, wystarczy wklepać produkt palcami i efekt tworzy się sam!
Wyświetl ten post na Instagramie
Cena różu w Polsce wynosi około 100 złotych, co może wydawać się zbyt wysokie jak na jeden produkt. Jednak jak wspomniałam wcześniej, do pożądanego efektu wystarczy nanieść na policzki jedynie niewielką jego ilość. Dzięki temu starczy on na długie lata. Z tego powodu inwestycja w jeden, dobry jakościowo produkt nie jest złym pomysłem.
Rare Beauty stawia na uniwersalność produktów. Wiele osób korzysta z różu, używając go również jako szminki oraz cienia do powiek. Kosmetyki mają szerokie zastosowanie. Bronzer również świetnie się sprawdza w roli cienia do powiek, dając przy tym naturalny efekt. Produkty makijażowe tej marki mają swoje grono fanów, wśród osób preferujących delikatny “make up no make up” oraz zwolenników “full glam”. Wszystko zależy od ciebie i ilości kosmetyków, jaką nałożysz!
Artykuł powstał dzięki współpracy z:
calmmy.pl
stylishbasket.pl
allbeauties.pl
makeupio.pl
beasmetics.pl
Zdjęcie główne: Ron Lach/pexels.com