Źródło: StockSnap/pixabay.com
Każdy biznes oparty o sprzedaż przez internet wymaga współpracy z niezawodnym operatorem płatności. Na tym rynku panuje całkiem spory wybór. Takie usługi świadczy, oferująca wszystkie lubiane przez użytkowników metody płatności online, firma Blue Media. Na co zwrócić uwagę wybierając operatora płatności dla swojego biznesu?
Konsumenci dokonujący zakupów przez internet mają coraz wyższe wymagania. Duża konkurencja panująca w branży e-commerce sprawia, że wysoka jakość towarów bądź usług oraz atrakcyjna cena mogą nie wystarczyć, aby przyciągnąć do siebie odpowiednio dużo klientów. Internauci coraz mocniej zwracają uwagę także na bezproblemową obsługę, serwis posprzedażowy, dostępne sposoby dostawy, jak również obecność preferowanych przez nich metod płatności online.
Wszystkie popularne metody płatności są dostępne w ofercie operatora Blue Media w maksymalnie przyjaznych użytkownikowi formach. Dodatkowo, klienci e-sklepów, które korzystają ze wsparcia tego operatora mają do dyspozycji rozwiązania kredytowe – tzw. raty online, a także płatności odroczone.
Współpraca z wybranym operatorem płatności online powinna odbywać się na przejrzystych zasadach i nie generować zbędnych kosztów. W ofercie Blue Media właściciele biznesów e-commerce uiszczają jedynie comiesięczną opłatę procentową. Utrzymanie usługi, wypłata środków czy obsługa zwrotów nie wiążą się natomiast dodatkowymi obciążeniami finansowymi.
W biznesie e-commerce ogromne znaczenie ma elastyczność finansowa. Przed wyborem operatora warto więc zwrócić uwagę, czy zapewnia on swojemu klientowi szybki dostęp do środków. Nie istnieją żadne przeszkody, aby pieniądze trafiały na konto rozliczeniowe sklepu jeszcze tego samego dnia, w którym doszło do transakcji.
Źródło: rupixen/pixabay.com
Rozpoczynając działalność sklepu internetowego należy wybrać odpowiednią platformę e-commerce, która zaspokoi potrzeby biznesowe i będzie przyjazna użytkownikom. Z kolei dobrego operatora płatności online można rozpoznać również po tym, że jest dostępny na wszystkich najpopularniejszych platformach e-commerce. Przygotowane przez operatorów wtyczki pozwalają na błyskawiczną integrację.
Alternatywę dla standardowej integracji stanowi model White Label oferowany przez Blue Media. W tym przypadku nie następuje przekierowanie do płatności online, a wszystko odbywa się na stronie sklepu, dzięki zaawansowanej integracji. To wygodne rozwiązanie zarówno z punktu widzenia klienta, jak i właściciela e-sklepu. Ścieżka zakupowa ulega skróceniu. Strona sklepu zachowuje spójny wizerunek pod względem grafiki i user experience.
Przed ostatecznym wyborem operatora płatności online, należy jeszcze zwrócić uwagę na możliwość szybkiego rozpoczęcia korzystania z usługi. W przypadku Blue Media odbywa się to niemal natychmiast po założeniu konta na platformie.