Gadżety firmowe - dlaczego warto w nie inwestować?

Gadżety firmowe - dlaczego warto w nie inwestować?

Artykuł sponsorowany

Każdy przedsiębiorca chce, aby jego firma kojarzyła się tak pozytywnie, jak tylko jest to możliwe. Nic dziwnego. Miłe skojarzenia zostają w ludziach na długo i nawet jeśli teraz nie potrzebują skorzystać z usług Twojej firmy, istnieje duże prawdopodobieństwo, że szereg pozytywnych uwarunkowań sprawi, że to dobrze wspominaną markę wybiorą następnym razem. 

Magia prezentów

Nie musimy być dziećmi, żeby lubić obdarowywanie nas prezentami. Nawet jeśli dawno wyrosłeś z wiary w świętego Mikołaja, zapewne wciąż czujesz się przyjemne, gdy coś dostaniesz. To właśnie dlatego psychologowie reklamy mówią o sile, jaka drzemie w gadżetach reklamowych. Zdecydowanie się na promowanie swojego biznesu za pomocą firmowych gadżetów to powszechna i przede wszystkim skuteczna technika. Niezależnie od tego, na jaki drobiazg postawisz (a możliwości jest naprawdę mnóstwo!), możesz spodziewać się, że osoba, która dostanie długopis, kubek czy smycz z logo Twojej firmy, ciepło ją później wspomni.

Daj coś od siebie, a wysiłek się zwróci

Ludzie w naturalny sposób lubią również te marki, które wydają się „wychodzić” do klienta. Jeśli więc chcesz ocieplić wizerunek swojej firmy lub zbudować jej pozytywną renomę, warto pomyśleć o różnego rodzaju gadżetach. Pamiętaj o tym, by wybrać je trafnie. Podstawowym kryterium w takiej sytuacji jest to, do kogo kierowana jest kampania reklamowa. Inne upominki trafią do mężczyzn w średnim wieku, inne do młodych kobiet, a jeszcze inne do nastolatków. Warto jest przeanalizować tę kwestię, zanim zdecydujesz się zamówienie ogromnej ilości sztuk czegoś, co nie trafi w grupę docelową. Gadżety reklamowe mają być przede wszystkim praktyczne! Ważne jest, by nie zostały rzucone w kąt i zapomniane, a mogły być wykorzystywane jeszcze przez długi czas po ich otrzymaniu. Dzięki temu nie tylko utrwali się nazwa Twojej firmy, ale też pozytywne uczucia, które towarzyszyły otrzymaniu upominków. 

Każdemu wedle potrzeb

Kolejną ważną sprawą jest to, w jakich okolicznościach wręczane będą gadżety reklamujące Twoją firmę. Wyobraź sobie kilka sytuacji. 

Pierwszą z nich jest konferencja. Tematyka tak naprawdę jest dowolna, masz jednak możliwość zareklamowania swojej firmy. Wybierasz więc gadżet, który będzie przydatny podczas takiego zgromadzenia, prawda? Doskonale sprawdzą się więc długopisy i notesy, które rozdane na początku spotkania mogą skłonić uczestników do zanotowania kilku interesujących ich szczegółów, o których mogliby później zapomnieć. Co równie ważne, gdy udadzą się na następną prelekcję, znów będą mogli wykorzystać rozdane przez Ciebie gadżety w praktyczny sposób.

Druga sytuacja ma miejsce w galerii handlowej. Jeżeli chcesz zareklamować właśnie otwarty w niej sklep, warto postawić nie tylko na małą próbkę tego, co sprzedajecie, ale też… materiałową torbę na zakupy. To praktyczny i ekologiczny gadżet, który na pewno przyda się podczas zakupów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że osoba nim obdarowana obejrzy Twoje produkty choćby dlatego, że chwilę wcześniej mogła schować do torby z Twoim logo zrobione przez siebie zakupy. Jest Ci wdzięczna – więc mimowolnie pragnie się odwdzięczyć. 

Równie ważny co miejsce, jest czas. To właśnie dlatego trzecia sytuacja ma miejsce jesienią. W jaki sposób wówczas dobrze zapamiętać markę? Za pomocą… parasoli. Tą deszczową porą niejedna osoba podziękuje Ci za to, że uratowałeś ją od deszczu parasolką z nazwą Twojej firmy.

Więcej inspiracji znajdziesz wśród oferty https://gadzety-reklamowe.com/

Konkursy i nagrody

Nie tylko klienci muszą być grupą docelową firmowych gadżetów. Równie ważni są pracownicy Twojej firmy. Niezależnie od tego, w jakiej dziedzinie pracujesz, dobrze zadbać jest o tych, którzy pracują dla Ciebie. Świetnym pomysłem na rozluźnienie atmosfery w firmie a przy okazji zmotywowanie pracowników są różnego rodzaju konkursy. Nie zawsze nagrodami muszą być gratyfikacje pieniężne! Oczywiście, miło dostać firmową zniżkę lub dodatek do pensji, ale jeżeli oprócz największych nagród, znajdzie się spora pula drobiazgów, szansa na wygraną się zwiększy. To zaś sprawi, że więcej osób uwierzy w swoje szanse i będzie chciało wziąć udział w konkursie – choćby po to, by wygrać termos, butelkę na wodę czy kubek. Szybko zauważysz, że drobne konkursy co jakiś czas, znacząco polepszą atmosferę w Twojej firmie, a ich okres to czas zdecydowanie zwiększonej produktywności! 

Fot. Pixabay

Napisz komentarz
Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *