Wskazówka na start? Mamy ich nawet 5! – przybliżamy SEO początkującym

Autor:
Boo
Data publikacji:
Kategoria:
Wskazówka na start? Mamy ich nawet 5! – przybliżamy SEO początkującym

RODNAE Productions / pexels.com

Bądź w kontakcie – łatwy dostęp do informacji kontaktowych dla Twoich klientów

NAP SEO – wirtualna wizytówka, która swoją przejrzystością, pozwala w łatwy sposób nawiązać kontakt z Twoją firmą. Skrót NAP, w tłumaczeniu na naszą ojczystą mowę składa się się z nazwy naszej działalności, adresu, pod którym funkcjonujemy oraz numeru telefonu – proste, prawda? A przy tym stanowi jeden z najłatwiejszych sposób, korzystniejszego pozycjonowania w rankingach wyszukiwań lokalnych. Dodatkowo dostępna jest możliwość umiejscowienia lokalizacji naszej działalności na Google Maps. Dodając mapę GMB w sekcji “stopka” na firmowej witrynie, pozostaje patrzeć na wzrost SEO, na lokalnych rankingach.

Korzystaj z rozwiązań, które dostępne są od ręki, a przynoszą wiele dobrego. NAP, choć sprawia wrażenie niepozornego rozwiązania, w istocie jest potężnym wsparciem lokalnego pozycjonowania.

Strona zaprojektowana ze smakiem – motywy, szablony lub inwestycja w sukces

Wykorzystywany przez Twoją stronę internetową system operowania treścią, może oferować możliwość personalizacji, z wykorzystaniem szablonów. Chociaż te dostępne bezpłatnie mogą być wątpliwej jakości, te które określimy mianem premium, nie kosztują majątku, a zdecydowanie poprawiają kontakt odbiorcy z naszą witryną.

Wśród rozwiązań dostępnych za darmo, napotykamy tzw. luki, które stwarzają zagrożenie, jednocześnie często nie udostępniane są dla nich jakiekolwiek uaktualnienia, przez co decyzja ich wykorzystania, niesie za sobą ryzyko. Nie musimy nawet wspominać, o pewnym spadku w SERP, w przypadku komplikacji, które może przynieść to rozwiązanie.

Wracając do usługi premium – korzystanie z usług profesjonalistów, zajmujących się projektowaniem witryn internetowych, zapewni Ci bezpieczeństwo i jakość w jednym, czyli to do czego powinieneś dążyć. Rozwiązania biznesowe, wymagają inwestowania w przyszłość, a jeżeli Twoja witryna ma stanowić motor napędowy działalności, nie powinieneś na niej oszczędzać.

Współpraca z kompetentnym zespołem, zwraca się również w formie pełnej kontroli nad umieszczoną treścią. Możesz eksperymentować z identyfikacją wizualną w postaci logotypów i innych elementów graficznych – pełna swoboda i możliwość nadania charakteru.

Słowa kluczowe pojedyncze i te z długim ogonem – priorytet nad priorytety

Identyfikacja słów kluczowych, z rodzajem prowadzonej działalności to klucz do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Skrupulatne ich dobranie, stanowi również wymóg, którego spełnianie Google bada z dużą dokładnością, z wykorzystaniem robotów do analizy stron internetowych. Korzystanie ze słów kluczowych, ze względu na popularność ich wyszukiwania, stanowi jedną z nieetyczny taktyk, która na dłuższą metę negatywnie wpływa na jakość SEO.

Tak samo jak tworzymy profile potencjalnego odbiorcy/ klienta, w identyczny sposób powinniśmy myśleć nad frazami, których będą poszukiwać osoby, mogące zainteresować się Twoją działalnością.

Słowa kluczowe pojedyncze są podstawą dla SEO, jednak lepiej sprawdzają się te z “długim ogonem”. Zbudowane z trzech lub więcej słów, charakteryzują się niższą częstotliwością wyszukiwań – dzięki temu możesz zająć “swoje miejsce”, do którego dotrze odpowiednia osoba w odpowiednim czasie, aby nawiązać z tobą współpracę.

Stronę tworzymy z myślą o kliencie – dostępność, komfort i chęć powrotu

Nie jest to proste, jednak żeby zrozumieć czyjąś perspektywę, musimy spróbować “przywdziać jego buty”. Projektując witrynę, myśl jak twój przyszły odbiorca – co może być niewygodne? Czy treść wypozycjonowana jest w sposób intuicyjny i przyjemny w odbiorze? Czy warstwa tekstowa nie dominuje nad wizualną? – Tych i wiele więcej pytań, to droga do stworzenia strony, której konwersja zaowocuje dobrym jej pozycjonowaniem w SERP.

Projekt powinien zakładać, że klient będzie zaciekawiony, co skrywa się pod następną zakładką oraz dokąd zaprowadzi go następna strona. Czas, który poświęci na obcowanie z Twoimi treściami, sprawi, że współczynnik odrzuceń będzie maleć i maleć. Zamykając te przemyślenia w prostym sformułowaniu, wystarczy powiedzieć – Stwórz stronę taką, na której sam spędzałbyś niezliczone godziny.

Publikuj treści, które mają znaczenie – niech Twoi odbiorcy mają świadomość, że twoja witryna jest wartościowa.

Opracowanie strategii słów kluczowych, ściśle powiązanej z potrzebami Twojej grupy docelowej klientów, pozwoli Ci określić, w którym kierunku powinny podążać twoje treści. Pozyskasz tematy, dzięki którym zaoferujesz odbiorcom treściwe artykuły powiązane bezpośrednio z branżą, z którą identyfikujesz swoją działalność.

Zdobycie pewnej puli fraz i słów kluczowych, znacząco ułatwi Ci proces pozycjonowania Twojej strony internetowej, bowiem będziesz pewniejszy w swoich działaniach. Ponownie – myśl jak Twój klient/ odbiorca. Jaki temat chciałbyś zobaczyć, wyszukując swoją witrynę w wyszukiwarce? Stawiaj częste pytania i szukaj na nie odpowiedzi, to najlepsza metoda, aby zrozumieć odbiorcę.

Niech Twoja strategia słów kluczowych, zaprowadzi Cię topowe pozycję, w Twojej branży. Dostarczając treści, których oczekuje twoja nisza, masz okazję zostać liderem, w dalszym ciągu realizując strategię, która sprowadziła do Ciebie stałych czytelników/ klientów.

Podsumowanie

Powyższe zaproponowane przez nas porady, stanowią podstawę, która łączy w sobie działanie z myślą o SEO, jak i przyszłych, odwiedzających Twoją stronę użytkownikach. Pozycjonowanie strony internetowej, niekiedy nie jest proste, dlatego jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Oferujemy bezpłatny audyt z zakresu SEO, dzięki któremu Twoja wiedza z zakresu pozycjonowania, zostanie znacznie poszerzona. Skontaktuj się z nami już teraz!

Udostępnij:
Ostatnie wpisy
Czym jest ROI?
Czym jest ROI?

    Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? My wiemy jak to zmienić!
    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym analitykiem SEO i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swój biznes

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    *