SEM

Najlepsze sposoby zarządzania reklamami PPC

Najlepsze sposoby zarządzania reklamami PPC

Czy wiesz, na czym polegają reklamy PPC? A może już z nich korzystasz i nie jesteś zadowolony z uzyskanych efektów? Sprawdź, jak to zmienić!

CZYTAJ DALEJ
Czy w dzisiejszych czasach pozycjonowanie za efekt ma sens?

Czy w dzisiejszych czasach pozycjonowanie za efekt ma sens?

Agencja SEO proponuje Ci rozliczenie za pozycjonowanie z płatnością za osiągnięte efekty? Zanim podpiszesz umowę, sprawdź, dlaczego ten model nie ma sensu.

CZYTAJ DALEJ
Różnice pomiędzy CPC, a CPM

Różnice pomiędzy CPC, a CPM

Planujesz rozpocząć płatną kampanię reklamową w internecie i zastanawiasz się nad modelem rozliczania? Przeczytaj o najważniejszych różnicach między CPC, a CPM.

CZYTAJ DALEJ
Algorytmy Facebooka: czynniki, które powinieneś znać

Algorytmy Facebooka: czynniki, które powinieneś znać

Choć ciężko poznać mechanizmy Facebooka, warto znać kilka czynników, które umożliwią Ci skuteczną reklamę.

CZYTAJ DALEJ