Holistyczna i świadoma pielęgnacja z marką Veoli Botanica

Holistyczna i świadoma pielęgnacja z marką Veoli Botanica

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Marka Veoli Botanica rozwija się w zadziwiająco szybkim tempie. Swoje produkty dedykuje dla świadomych i aktywnych kobiet, które lubią podążać za potrzebami swojej skóry. Negatywne działanie czynników zewnętrznych sprawia, że aktualnie cera kobiet oprócz odpowiedniego nawilżenia, potrzebuje sprawdzonych i bezpiecznych składników, przez co nie będzie ulegać przedwczesnemu starzeniu się.

Idea marki Veoli Botanica

Współczesne tendencje mówią o holistycznym ujęciu pielęgnacji, to znaczy takim, które uwzględnia wszystkie jej potrzeby, sprawia przyjemność, pomaga się zrelaksować. Właśnie dlatego marka Veoli Botanica przeniosła swoje produkty na wyższy poziom. Dba nie tylko o ich jakość, odpowiedni, naturalny skład, ale także o przyjemne konsystencje, wyjątkowe zapachy i design, który uprzyjemnia ich aplikację. Delikatne nuty zapachowe przyczyniają się do osiągnięcia wewnętrznej równowagi i tworzą warunki sprzyjające domowemu SPA. Początkowo, marka uchodziła za niszową, ponieważ swoje produkty – wegańskie i naturalne wprowadziła na rynek w momencie, kiedy nie były one jeszcze tak spopularyzowane. Zgoła odmienne postrzeganie tego typu kosmetyków jest dzisiaj, kiedy wzrosła świadomość odpowiedniego dbania o skórę.

Kluczowe są składniki

W każdej recepturze najważniejsze są składniki. Veoli Botanica wykorzystuje działanie różnych, naturalnych składników aktywnych. W swoim kosmetykach często bazują na ekstrakcie z klonu cukrowego, olejku z drzewa herbacianego, aloesie. Ciekawym składnikiem jest bakuchiol, czyli naturalna alternatywa dla retinolu. Działa antyoksydacyjnie, sprawia, że skóra na dłużej pozostaje jędrna, pomaga ujednolicić koloryt skóry. Zawartość wyciągu z gorzkiej pomarańczy odpowiada za zmysłowy zapach kosmetyków Veoli Botanica, podobnie jak olejek bergamotkowy, który dodatkowo przywraca skórze odpowiednie pH. Marka w swoich produktach często bazuje na olejach – winogronowym, sezamowym, jojoba. Olej winogronowy to cenne źródło witaminy E, a olej sezamowy doskonale odmładza skórę. Wszystkie składniki zawarte w recepturach produktów są bezpieczne, łagodne dla skóry, ale skuteczne. Wykazują konkretne i sprecyzowane działanie, a ich zawartość jest uargumentowana wyjątkowym i niezbędnym działaniem.

Bestsellery marki Veoli Botanica

Na polskim rynku kosmetycznym marka Veoli Botanica działa od kilku lat, a już posiada w swoim asortymencie produkty bestsellerowe. Jednym z nich jest serum pod oczy 20 Seconds Magic Eye Treatment, który doskonale liftinguje tą delikatną przestrzeń. Skóra wokół oczu wymaga szczególnej uwagi i troski, dlatego warto zainwestować w krem, który dokładnie o nią zadba. Magic Eye Treatment posiada w swoim składzie kofeinę, peptydy oraz kwas hialuronowy. Przy systematycznym stosowaniu – korzystnie wpływa na minimalizowanie zmarszczek. Drugim ulubieńcem kobiet stał się produkt o wdzięcznej nazwie Focus Pigmentation Essence. To serum do twarzy, które ma za zadanie ujednolicać koloryt skóry. Zostało stworzony na bazie kwasu mlekowego, cytrynowego i winowego.

Nowa seria produktów brązujących Veoli Botanica

Ciekawą alternatywą dla tradycyjnego opalania stały się produkty brązujące do twarzy i ciała. Na polskim rynku kosmetycznym wciąż ciężko znaleźć kosmetyki, które nie będą brudzić ubrań, pościeli, nie stworzą nieestetycznych smug na skórze i będą rozprowadzały się bezproblemowo. Najnowsza seria marki zawiera właśnie produkty do opalania, które jak pozostałe kosmetyki marki – również zostały stworzone w oparciu o składniki naturalne. Seria zawiera samoopalającą piankę z wodą kokosową i ekstraktem z brązowych alg (produkt do ciała), brązujące kropelki do twarzy oraz brązujący balsam z ekstraktem z alg i masłem kakaowym, który utrwali efekt pianki. Seria charakteryzuje się naturalnym efektem opalenizny i jednocześnie – działaniem pielęgnacyjnym.

Marka Veoli Botanica stale się rozwija, podążając za trendami i potrzebami konsumentów. Kobiety coraz częściej większą uwagę przykuwają nie tylko do ceny produktów, ale przede wszystkim ich jakości i składników, na których bazują.

Zdjęcia: materiały od klienta

Napisz komentarz
Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *