Pozycjonowanie Sky-Shop

    Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? My wiemy jak to zmienić!
    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym analitykiem SEO i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swój biznes

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to jedna z najlepszych możliwości, aby dotrzeć do jak największej grupy zainteresowanych klientów. Powstanie sklepu powinien poprzedzić dokładny research i rozeznanie w branży. Następnie warto razem z profesjonalistami omówić wygląd sklepu, teksty, grafiki, które się w nim znajdą, sposoby na reklamowanie i przyciąganie klientów. Budowa Twojego sklepu internetowego to bardzo ważny proces, bo już na tym etapie możesz ukierunkować się na prowadzenie dalszych działań.

    To, jak będzie działał sklep online w przyszłości, zależy od wielu rzeczy ustalonych już na starcie. Dlatego warto dobrze zastanowić się nad wyborem nazwy sklepu, szaty graficznej, domeny, hostingu i serwera, a nawet platformy, na jakiej będzie działał sklep.

    Ranking Google, a także wymagania wyszukiwarki ciągle się zmieniają. Do pozycjonowania należy podchodzić w elastyczny sposób i zawsze być przygotowanym na wprowadzenie zmian. Wszystkie te aspekty sprawiają, że optymalizacja SEO pozycjonowanie sklepu Sky-Shop powinny być nieustannym procesem, który będzie towarzyszył prowadzonej działalności.

    Sky-Shop pozwala na pozycjonowanie od A do Z. To jedna z platform e-commerce opracowana kompleksowo, umożliwiająca bezpieczne prowadzenie działalności, integrację z hurtowniami z zaopatrzeniem, a nawet automatyczne powiązanie z Allegro czy eBay. Rozpocznij przygodę z e-commerce razem ze Sky-Shop!

    Czym jest e-commerce?

    E-commerce to dziedzina, która przeżywa bardzo dynamiczny rozwój w ostatnich latach. Handel internetowy to dość młoda gałąź rynku, dlatego wciąż jeszcze podlega zmianom, a wszelkie, coraz to nowsze udogodnienia, są mile widziane.

    Za sukcesem rynku e-commerce stoją konkretne liczby. W 2011 roku roku sprzedaż online stanowiła 3,1% ogólnej sprzedaży, a rok później już prawie 4%. W 2014 roku nastąpił ogromny wzrost udziału handlu internetowego, kiedy wyniósł ponad 18%, a już rok później wartość e-commerce w Europie osiągnęła 156 miliardów euro.

    Wśród potencjalnych klientów sklepu internetowego może być niemal każdy z nas. Ważne jest więc podczas kreacji kampanii reklamowej czy prac nad sklepem określenie swojej grupy docelowej czy stworzenie idealnej buyer persony. Ponadto w sklepach internetowych można wyróżnić kilka profili klientów, w tym: entuzjastów (szybko podejmują decyzję i najczęściej są zadowoleni z zakupów); skoncentrowanych (często powracają do zakupów w tych samych miejscach); myśliwych (najczęściej szukają okazji na portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych); tradycjonalistów (lubią kupować u sprawdzonych sprzedawców); marudy (decyzje podejmują wolno, często odsyłają zakupione produkty); analitycy (często wypytują o szczegóły, porównują produkty); skąpcy (oglądają dostępne towar, ale go nie kupują).

    Oczywiście podział klientów rzadko kiedy jest tak jednoznaczny. Najczęściej klienci reprezentują mieszankę różnych typów lub reagują w różny sposób za zakupy konkretnych produktów czy w określonych sklepach.

    Jak wyglądają poszczególne etapy sprzedaży internetowej?

    Na podstawie danych zalogowanych klientów można opracować pokaźną bazę danych, która będzie dobrym źródłem informacji na temat osób odwiedzających Twój sklep i dokonujących zakupów, czyli tzw. leadów. Etapy sprzedaży internetowej dzielą się na 3 główne etapy: pozyskanie leada – to proces, który może odbywać się za pośrednictwem chata, infolinii, landing page, newslettera, systemu reklamowego, angażujących tekstów na blogu; skompletowanie koszyka z zamówieniem – warto podpowiedzieć klientowi, które produkty mogą go zainteresować, zaoferować niższe ceny przy zakupach 2. i więcej sztuk; sfinalizowanie transakcji – powinno być intuicyjne, szybkie oraz bezpieczne.

    Droga klienta nazywana jest także lejkiem sprzedażowym, gdzie na jego początku znajdują się wszystkie osoby z grupy docelowej, a na końcu te, które dokonały kupna, a może nawet ponownie skorzystały z oferty sklepu.

    Odpowiedni hosting sklepu internetowego

    Hosting to inaczej usługa, która zapewnia dużą ilość zasobów serwera na funkcjonowanie sklepu w sieci. Podczas wybierania hostingu warto zwrócić uwagę na: zaplecze techniczne i help desk gotowy nieść pomoc w razie awarii; dostępność chmury, która pomoże przechowywać wszystkie informacje w bezpiecznym miejscu; możliwość stworzenia kont pocztowych opartych o domenę sklepu; stabilność serwera i hostingu, dzięki którym sklep będzie mógł funkcjonować bez przerw; zapewnienie bezpieczeństwa dzięki hasłom i monitoringowi odpierającemu ataki hakerskie; możliwość samoistnego, automatycznego przedłużenia hostingu, aby sklep mógł ciągle działać; możliwość szybkiego ładowania się sklepu i jego zasobów; back-up danych, które można będzie przywrócić bez problemu; transfer danych, który w wielu ofertach jest już pozbawiony limitów.

    Jednymi z najbardziej znanych firm dostarczających miejsce w sieci są nazwa.pl, hostinger, dhosting.

    Pozycjonowania lokalne, ogólnopolskie czy międzynarodowe?

    Sklep internetowy warto pozycjonować lokalnie, szczególnie jeśli oferuje asortyment, który nie może być długo transportowany lub taki, który prowadzi również sprzedaż w formie stacjonarnej i np. umożliwia klientom osobisty odbiór zamówionych produktów. Aby skutecznie pozycjonować się lokalnie, można zamieszczać artykuły na portalach z najbliższej okolicy, pisać na lokalnych grupach tematycznych, założyć wizytówkę Google, dodawać lokalizację do słów kluczowych itp.

    Pozycjonowanie ogólnopolskie często może rozwinąć się z pozycjonowania lokalnego. Obejmuje zwykle bardziej ogólne frazy, bez lokalizacji. Pozycjonowanie ogólne pozwala na zebranie bardzo dużych zasięgów i dotarcie nawet do najdalszych zakątków kraju, jednak wymaga zwykle kosztownych i długofalowych działań, które dopiero po czasie przyniosą pożądane skutki.

    Pozycjonowanie poza granicami kraju to bardzo duże wyzwanie. Warto wówczas nawiązać kontakt ze specjalistami i native speakerami, którzy pozwolą na odpowiednie opracowanie słów kluczowych, treści, przybliżą charakterystykę oraz zwyczaje zakupowe klientów z określonych krajów.

    Bez względu na to, jaki zakres działań i rodzaj pozycjonowania wybierzemy, decydując się na pozycjonowanie sklepu Sky-Shop, warto czerpać wzorce i śledzić światowe trendy.

    Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

    Sklepom internetowym przysługują następujące możliwości: dbanie o atrakcyjność sklepu (szata wizualna, układ sklepu, dobrej jakości grafiki i filmiki oraz opisy, a także nowoczesny panel użytkownika i cały brand. We wszystkich działaniach warto przede wszystkim zachować jakość); badanie rynku (analiza SWOT wykazująca wszystkie zagrożenia i możliwości wewnętrzne oraz zewnętrzne; przygotowywanie ankiet dla klientów); śledzenie ścieżki klienta (śledzenie w fazie projektu i później drogi zakupowej, jaką musi pokonać klient dokonujący zakupu. Warto wykorzystać również narzędzia analityczne np. służące do automatyzacji marketingu); pozycjonowanie (content marketing, aktywność w social media, link building, wizytówka Google); system reklamowy – dostępne są różne systemy reklamowe oferowane np. przez Google lub Facebooka. Wyniki płatne wyświetlane są jeszcze przed tymi organicznymi); remarketing (element systemu reklamowego pozwalający na dotarcie do osób, które raz już były na stronie sklepu czy konkretnego produktu. Użytkownik otrzymuje ciasteczko „cookie” do śledzenia i emisji reklamy sklepu na kolejnych stronach, na których spędza czas).

    Dobór odpowiednich słów kluczowych

    To frazy najczęściej wyszukiwane przez użytków Internetu, wpisywane w okno wyszukiwarki. Mogą być jednowyrazowe, dwuwyrazowe i bardziej rozbudowane. Warto zadbać o ich dobór na wszystkich stronach głównych sklepu, w poszczególnych kategoriach i produktach.

    Musisz zadbać też o unikanie kanibalizacji słów kluczowych. W obrębie e-sklepu każda podstrona powinna być pozycjonowana na inne słowa kluczowe. W przypadku pozycjonowania już co najmniej dwóch zakładek na te same frazy mówimy o kanibalizacji. Wówczas serwis nie rozwija swojego potencjału, a poszczególne jego zakładki konkurują ze sobą i wzajemnie spychają siebie w procesie pozycjonowania.

    Meta keywords można opracować intuicyjnie, ale warto również skorzystać z pomocy specjalnych narzędzi.

    Narzędzia do opracowania słów kluczowych

    Keyword Tool Api – to bardzo wygodne narzędzie, które w wersji podstawowej jest dostępne za darmo. Po wpisaniu słowa kluczowego narzędzie pokaże szacowaną ilość wyszukiwań w miesiącu, podobne, ale rozszerzone frazy kluczowe, a także ich konkurencyjność.

    Google Search Console – sprawdza widoczność strony w Google, ale także pomaga przeanalizować frazy kluczowe, na które występuje. Dzięki programowi można dowiedzieć się, które frazy zyskują w rankingu w ostatnim czasie, a które spadają.

    Ubersuggest – pokazuje ilość wyszukiwań danej frazy w miesiącu, konkurencyjność słowa, proponowane słowa kluczowe, rosnący bądź malejący trend wyszukiwania oraz treści w Internecie dobrze zoptymalizowane pod wyszukiwaną frazę.

    Na czym polega long tail?

    Long tail to tzw. długi ogon. Metoda ta polega na pozycjonowaniu stron WWW, blogów, forów czy sklepów online za pomocą długich, rozbudowanych i specjalistycznych fraz. Coraz bardziej wypiera pozycjonowanie na krótkie frazy, bo powoli następuje ich przesycenie w sieci. Uszczegółowienie fraz pozwoli lepiej dotrzeć do klienta w internetowej przestrzeni, a także wyłowi tych internautów, których preferencje zakupowe są już ściśle określone.

    Marketing treści a pozycjonowanie sklepu Sky-Shop

    Marketing treści to szeroko zakrojone działania obejmujące pracę nad wszystkimi treściami znajdującymi się w sklepie online, ale także poza nim. Content marketing skupia się na emisji wartościowych, oryginalnych i ciekawych treści, które sprawią, że użytkownik sam będzie poszukiwał ich coraz więcej.

    Marketing treści można realizować zarówno na stronie sklepu online, jak i poza nim, np. dzięki publikowaniu artykułów na portalach wydawców. Realizowanie tego procesu na stronie internetowej polega m.in. na: optymalizacji wszystkich tekstów dostępnych na stronie; przygotowywaniu obszernych, ciekawych opisów głównych podstron, kategorii, produktów itp., implementacji zakładki blog.

    Z kolei działania poza obrębem strony obejmują np.: opracowywanie trafnych treści umieszczanych następnie na portalach wydawców; przygotowywanie tekstów, które następnie trafią na social media, do opisów w katalogach, na wizytówki Google itp.

    Elementy treści zawierają w sobie nawet filmiki czy grafiki, w opisie których mogą znajdować się dopasowane słowa kluczowe.

    Prawidłowe opisy produktów w sklepie online

    W opisie powinny znajdować się elementy takie jak: wstęp (nazwa i opis produktu w kilku zdaniach, przedstawienie jego najważniejszych właściwości); charakterystykę (opis powinien dostarczać klientowi kompleksowej wiedzy na temat produktu); listę z wypunktowaniami; ograniczenia w stosowaniu (np. wiekowe czy wynikające ze znajdujących się w składzie alergenów); wymiary i wagę.

    Przyjmuje się, że najlepiej, jeśli opis produktu zawiera co najmniej 1000-2500 znaków ze spacjami. Sklepowe kategorie powinny mieć co najmniej 2500 zzs, zaś strony główne w zależności od tematyki powyżej 3000 i do 5000 zzs.

    Warto również aktualizować poszczególne opisy. Robot Google lubi nowości i chętniej odwiedza strony, na których pojawia się nowy, aktualny content.

    Pozyskiwanie linków dla sklepu online Sky-Shop

    O pozyskiwanie wartościowych linków można o to zadbać, prowadząc działania co najmniej w kilku miejscach:

    Portale internetowe – można publikować artykuły za pośrednictwem specjalnych platform, ale także samodzielnie pisać do wydawców i uzgadniać wszystkie szczegóły. Warto przygotować bezbłędny, obszerny tekst, zaopatrzony w słowa kluczowe i linki prowadzące do sklepu online. Należy wybierać portale dopasowane tematycznie, o dobrych parametrach, które będą ciągnęły sklep w górę w wynikach wyszukiwania.

    Social media – na profilu właściciel sklepu może umieszczać liki do prowadzonego bloga i zachęcić użytkowników do komentowania zamieszczonych tekstów.

    Fora dyskusyjne – działalność na forach dyskusyjnych najczęściej przybiera formę WoMM, inaczej zwanego także szeptanką. Polega ona na pozostawianiu w różnych miejscach w sieci – również w social media, na portalach i blogach, jednak głównie na forach dyskusyjnych – komentarzy, opinii i wpisów stylizowanych na opinie zwykłych użytkowników Internetu.

    Katalogi – znajduje się w nich bardzo dużo opisów i linków prowadzących do konkretnych firm – dlatego są tak silne pod kątem pozycjonowania.

    Oprócz pozyskiwania linków z zewnątrz warto także zadbać o linkowanie wewnętrzne. Linki można skutecznie zamieszczać na blogu, np. prowadzące do poszczególnych produktów i na odwrót – z opisów produktów kierować użytkownika do szerzej opracowanych artykułów na blogu. Linkowanie wewnętrzne umożliwia lepszą indeksację stron, a tym samym również lepszą widoczność sklepu w wyszukiwarce. Warto więc zadbać o nie ze względu na wygodę użytkownika, łatwiejszą nawigację po stronie robota Google, a tym samym o lepsze pozycjonowanie stron.

    Optymalizacja sklepu Sky-Shop - zalety

    Lepsza nawigacja na stronie

    Uporządkowane adresy URL, stworzenie hierarchii nagłówków i ujednolicenie opisów sprawia, że sklep wygląda na lepiej poukładany i uporządkowany. To zdecydowanie ułatwia stworzenie mapy strony, która pozwala na lepsze zarządzanie sklepem internetowym.

    Korzyści dla użytkownika

    Nie bez znaczenia są tutaj prace obejmujące UI i UX, projektujące pozytywne doświadczenia klienta. Ważna jest jeszcze szybkość ładowania strony, którą także można przyspieszyć w procesie optymalizacji.

    Przyciąganie robotów Google

    Dobrze zoptymalizowana strona pod kątem wymagań Google oraz aktualizacji i algorytmów sprawia, że strona ma o wiele większe szanse na pojawianie się w wyższych wynikach wyszukiwania. Zmiany przyciągają robota Google, podobnie jak dodawanie treści oraz przyjaznych adresów URL na stronie, co sprawia, że wynik strony jest częściej aktualizowany.

    Łatwiejsze pozycjonowanie Sky-Shop

    Pierwszym krokiem przed rozpoczęciem pozycjonowania powinno być wykonanie miarodajnego audytu, który wskaże wszystkie niedociągnięcia witryny pod kątem optymalizacji i umożliwi ich poprawę. Warto więc przyjąć sobie ścieżkę zakładającą 3 kroki: audyt → optymalizację → pozycjonowanie sklepu Sky-Shop.

    Zdobycie większej liczby klientów

    Dzięki optymalizacji i pozycjonowaniu Sky-Shop można zdobyć większą ilość klientów. Innymi sposobami jest np. aktywność w social media czy płatna reklama, jednak to zwykle wyniki organiczne są najbardziej pożądane przez właściciela zarządzającego sklepem internetowym.

    Jakie parametry KPI przynoszą najlepsze efekty pozycjonowania Sky-Shop?

    Analiza danych i wyciąganie wniosków to klucz do uzyskania coraz lepszych rezultatów. Podczas obserwowania wyników sklepu warto zwrócić uwagę na kilka istotnych KPI, czyli Key Performance Indicators, które będą mogły przełożyć się na większą ilość osób odwiedzających sklep, konwersję oraz oczywiście pozycjonowanie Sky-Shop.

    ROI, inaczej Return On Investment, pozwala zbadać tzw. zwrot z inwestycji. To środek wykorzystywany głównie w przypadku uruchomienia płatnej reklamy. W systemie Google ROI pokazuje się automatycznie, ale także dostępny jest specjalny wzór, który umożliwia wyliczenie ROI samodzielnie.

    Bounce rate – to z kolei wskaźnik odrzuceń, który pokazuje, ile osób weszło na stronę sklepu, ale wyszło z niej po wizycie na stronie głównej lub zaledwie jednej zakładki. Współczynnik ten otrzymuje się poprzez podzielenie liczby odwiedzin tylko jednej strony przez ogólną liczbę sesji w badanym okresie.

    Współczynnik porzuceń koszyków – mamy do czynienia z nim wtedy, gdy klient doda do koszyka produkty, ale nie sfinalizuje zakupu. Powody porzucenia koszyka to m.in.: brak określonej metody płatności za zakupy, płatny zwrot, kosztowna dostawa, brak podsumowania kosztów przed dokonaniem zakupu, skomplikowany proces zakupowy.

    CLV/LTV – to skrót od Customer Lifetime Value, czyli przychodu od każdego klienta. Im mniej klientów, którzy kupią droższe produkty, tym wyższy CLV. Aby wyliczyć ten wskaźnik, należy ustalić, ile rocznie wydaje u Ciebie w sklepie 1 klient.

    AOV – czyli średnia wartość zamówienia, która powinna być jak najwyższa. Sposoby na podniesienie wartości średniej sprzedaży: darmowa wysyłka, organizowanie promocji, w których opłaca się kupować więcej przedmiotów, prezentowanie klientom całych zestawów np. ubrań czy narzędzi, rabatowanie zakupów powyżej określonej kwoty.

    Wskaźnik sesji organicznych – sesja organiczna to etap, w którym użytkownik wchodzi do sklepu z poziomu wyszukiwarki, spędza w nim czas, przegląda produkty i wychodzi.

    Średni czas trwania sesji – to ważny wskaźnik, który wpływa na zaangażowanie użytkownika. Im więcej czasu w Twoim sklepie spędzają użytkownicy, tym jest to lepszy sygnał dla Google, że Twój sklep jest wartościowy, a produkty cieszą się zainteresowaniem. Oprócz samego czasu trwania sesji warto jeszcze skupić się na zaangażowaniu użytkownika i „głębokości sesji”, czyli ilości zakładek, jaką zdążył przejrzeć w tym czasie.

    Ranking wyszukiwania – to parametr badający, na którym miejscu znajduje się sklep po wpisaniu w okno wyszukiwarki określonej frazy. Określenie rankingu wyszukiwania na początku kampanii i w jej trakcie pozwala na porównanie wyników oraz zbadanie czy prowadzone działania pozycjonerskie przynoszą rezultaty.

    Czas ładowania strony – świat Internetu jest bardzo dynamiczny, przez co ładowanie się sklepu online powinno odbywać się jak najszybciej. Zbyt długie wywołuje irytację użytkownika i nie wpływa zbyt dobrze na postrzeganie go przez robota Google.

    Widoczność wyszukiwania – to liczba mówiąca o tym, jak często witryna sklepu pokazuje się w wynikach wyszukiwania. Widoczność nie jest określana na podstawie słów kluczowych, ale dotyczy ogólnej liczby wyświetleń.

    Konwersja – to liczba zamówień złożonych w sklepie internetowym. Aby poznać współczynnik konwersji, należy podzielić liczbę zamówień w sklepie online przez liczbę odwiedzin.

    Liczba subskrybentów newslettera – dzięki informacjom na temat osób, które subskrybowały newsletter, możesz stworzyć pokaźną bazę danych klientów. Dzięki newsletterowi możesz badać dynamicznie zmieniające się KPI. Warto wówczas zaobserwować, ile osób przeszło z newslettera na stronę sklepu i skorzystało z opisanej w nim promocji.

    Pozycjonowanie sklepu Sky-Shop krok po krok

    Audyt SEO – to jeden z najważniejszych elementów, jeszcze zanim rozpoczną się kolejne elementy procesu, jakim jest pozycjonowanie na Sky-Shop. Kompleksowy audyt SEO bada szybkość ładowania się sklepu, jego wagę, objętość grafik, linki przychodzące, objętość tekstu w stosunku do kodu. Nawet nowy sklep może wymagać poprawek, a tym bardziej sklepy online, które funkcjonują już od kilku lat.

    Wdrożenie zmian – powinno odbyć się jak najszybciej, aby później rozpocząć efektywne pozycjonowanie Sky-Shop. Ułatwi to odnalezienie marki przez użytkowników i robota Google. Po implementacji zmian można znów powtórzyć audyt, aby sprawdzić, czy parametry strony odpowiednio się poprawiły.

    Optymalizacja i pozycjonowanie – to procesy, które trwają. Przyjmując pozycjonowanie sklepu Sky-Shop, trzeba dać sobie czas na zobaczenie pierwszych efektów, które mogą być widoczne dopiero po kilku miesiącach. Warto ustalić, jaki rodzaj pozycjonowania się wybierze, jakie kanały będą włączone w cały proces, a także, czy są okresy w roku, przed którymi warto ponieść wyższe nakłady związane z pozycjonowaniem.

    Mierzenie wyników – można tego dokonać za pomocą odpowiednich narzędzi i porównania wyników przed i po wdrożeniu działań. W razie niezadowalających działań warto zmienić nieco tory kampanii niż kontynuować bezowocne starania. Po każdym miesiącu kampanii dobrze przejrzeć raport z działań z zaznaczonymi wynikami i cierpliwie czekać.

    Efekty pozycjonowania sklepu Sky-Shop

    Jednym z najbardziej ekscytujących momentów podczas procesu, jakim jest pozycjonowanie sklepu internetowego, jest oczekiwanie na wyniki. Aby je dostrzec, warto uzbroić się w cierpliwość, bo pierwsze wyniki mogą być dostrzegalne dopiero po 6. miesiącach, do nawet roku od rozpoczęcia kampanii.

    Prowadząc efektywne pozycjonowanie sklepu Sky-Shop, można liczyć na: lepszą widoczność w wyszukiwarce Google (liczą się wyniki z TOP3, ewentualnie TOP10, znajdujące się na pierwszej stronie wyszukiwań); wyższy ruch organiczny na stronie (umacnia sklep na wyższych pozycjach, bo jest znacznie bardziej wartościowy również w ocenie Google); większą świadomość na temat marki; zwiększoną liczbę klientów (im więcej klientów, tym większe szanse na osiągnięcie lepszych dochodów, szczególnie jeśli oferta trafi do dobrze opracowanej grupy docelowej); osiąganie wyższych zysków (dobrze opracowana ścieżka zakupowa, zadbanie o pozytywne odczucia klientów podczas dokonywania zakupów i ułatwienie ich wykonania to elementy, które składają się na finalny sukces, a tym samym na skuteczne pozycjonowanie sklepu Sky-Shop).

    Możliwości platformy Sky-Shop

    Sky-Shop to jedna z platform e-commerce, która pozwala na szybkie i samodzielne uruchomienie pierwszego sklepu internetowego. To bardzo przyjazne narzędzie, szczególnie dla osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w e-commerce. Dzięki rozbudowanym i edytowalnym szablonom można stworzyć najbardziej oryginalny sklep, który nie będzie przypominał swoim wyglądem żadnego innego. Sky-Shop to kompleksowe wsparcie dla każdego przedsiębiorcy, które pozwala na implementację i rozwijanie zarówno niewielkich, jak i ogromnych sklepów online.

    W ramach usług Sky-Shop dostępne są: uruchomienie sklepu i korzystanie z platformy, integracja z hurtowniami, dropshipping, hosting i konta e-mail, integracje wewnętrzne, stabilność sklepu, pozycjonowanie Sky-Shop i SEO, możliwość prowadzenia bloga, integracja z Allegro, wsparcie konsultantów, dostęp do statystyk.

    Zaletą Sky-Shop jest zadbanie o praktycznie wszystkie aspekty internetowej działalności. Dzięki założeniu sklepu na platformie możesz być spokojny o pozycjonowanie sklepu Sky-Shop, rozliczenia i księgowość, a także możliwość edycji sklepu w dowolnym momencie. Platforma działa na polskim rynku już od 2009 roku i od tego czasu za jej pośrednictwem udało się założyć już około 35 000 sklepów online. Oprogramowanie jest ciągle rozwijane i udoskonalane, cenione za stabilność, łatwość w obsłudze i dostępność wielu modułów umożliwiających personalizację e-sklepów.

    FAQ – pozycjonowanie Sky-Shop

    W jaki sposób można założyć sklep Sky-Shop?

    Założenie sklepu na Sky-Shop na darmowy okres próbny (14 dni), jest bezpłatne, wymaga jedynie podania adresu e-mail. Na skrzynkę pocztową zostaną przesłane niezbędne informacje. Przez czas 2 tygodni można wypróbować najważniejsze elementy sklepu internetowego.

    Czy Sky-Shop pobiera prowizję?

    Oprogramowanie Sky-Shop nie pobiera żadnej prowizji od sprzedanych produktów. Cała kwota za dokonane zakupy trafia wprost do właściciela sklepu. Oprócz kosztów za użytkowanie platformy Sky-Shop nigdy nie prosi o uiszczenie dodatkowych opłat.

    Czy warto prowadzić dodatkowe działania SEO?

    Warto popracować nad poprawnym tworzeniem tekstów, zwracając uwagę na dobór słów kluczowych i sam opis strony, napisaniem odpowiednich nagłówków, stosowaniem wypunktowań i dzieleniem tekstu na akapity. Dzięki temu teksty będą bardziej przyjazne, zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarki.

    Czy możliwe jest stworzenie wielu wersji językowych?

    Sky-Shop pozwala na stworzenie wielu wersji językowych strony. Warto popracować nad tym również samodzielnie i zadbać o profesjonalne tłumaczenie wszystkich elementów witryny. Rozszerzenie sklepu o różne wersje językowe pozwala na pozyskanie jeszcze większej ilości potencjalnych klientów.

    Jak wygląda edycja produktów w serwisie?

    Edycja i dodawanie nowych produktów za pośrednictwem platformy Sky-Shop jest bardzo łatwe. Można to zrobić w każdej chwili za pomocą panelu klienta.

    Czy mój sklep nie będzie identyczny jak inne?

    Na stronie Sky-Shop dostępna jest cała masa przykładowych szablonów, jak i wizualizacji gotowych sklepów. Dzięki oryginalnej identyfikacji wizualnej – nazwie, logo i ofercie, Twój sklep z pewnością nie będzie taki sam jak inne.

    Dlaczego warto wybrać oprogramowanie Sky-Shop?

    Warto wybrać platformę Sky-Shop, bo oferuje pełen pakiet usług – nie tylko możliwość założenia sklepu, ale też integrację platformy z serwisami aukcyjnymi, dropshipping. Przedsiębiorca nie pozostaje sam – w razie problemów może zwrócić się do konsultantów za pomocą infolinii bądź chatu.

    Pozycjonowanie sklepu SkyShop – jak to wygląda?

    O ile sklep założony na Sky-Shop jest przygotowany pod SEO, nie będzie sam się pozycjonował. Do tego wymagana jest akcja ze strony człowieka. Można zadbać o pozycjonowanie sklepu Sky-Shop na wiele sposobów – dodając go do katalogów, pisząc wartościowe artykuły na bloga, szepcząc o sklepie na forach, w social media itp.

    Sprawdź również naszą ofertę na:
    Oceń tekst
    Średnia ocen 4.9/5 - Liczba ocen: 44
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celu nawiązania ze mną kontaktu. Więcej w Polityce Prywatności.