Pozycjonowanie Ebexo

    Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? My wiemy jak to zmienić!
    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym analitykiem SEO i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swój biznes

    W pozycjonowaniu Ebexo warto uwzględnić przede wszystkim te działania, które spopularyzują sklep w wyszukiwarce Google. Jest to najczęściej wybierana wyszukiwarka spośród tych, jakie w naszym kraju cieszą się zainteresowaniem. Na tyle popularna, że korzysta z niej co najmniej 90% polskich internautów. W dodatku to właśnie za jej pośrednictwem zwykle konsumenci dokonują zakupu w wybranym przez siebie e-commerce. Z takich przyczyn warto uwzględnić właśnie pozycjonowanie Ebexo pod Google, tym bardziej że w ten sposób łatwiej dotrzeć do serwisu użytkownikom. Sprzedawca nie musi zaś wydawać fortuny na inną formę promocji w sieci, czy poza nią, by przyciągnąć zainteresowanych na stronę sprzedażową na Ebexo. Wybór tej wyszukiwarki pozwala realnie myśleć o zadowalających wynikach sprzedażowych, a więc i o pozyskaniu dużej liczby odbiorców, czy o podjęciu skutecznej walki z konkurencją. Wyszukiwarka Google to również wiele pomocnych rozwiązań przydatnych podczas pozycjonowania sklepu na Ebexo, z których warto korzystać. Przykładem może być Google Analytics – za jego pomocą można jeszcze lepiej zadbać o wyższe dochody z realizacji zamówień na Ebexo.

    Optymalizacja słów i fraz kluczowych pod Google

    Optymalizacja słów i fraz kluczowych pod Google

    Czym są słowa kluczowe, a czym frazy kluczowe?

    Sklep internetowy na Ebexo może mieć bogatą ofertę produktów, mniejszą, czy proponować wyłącznie jeden asortyment, czy nawet jeden produkt. W zależności od tego, jaka jest specyfika oferty, można dobrać do niej odpowiednie słowa i frazy kluczowe. Czym są słowa i frazy kluczowe w optymalizacji SEO na Ebexo? Inną nazwą, z którą można się spotkać, to key words lub key phrases – pozycjonerzy często posługują się wymiennie polskimi i angielskimi nazwami. Słowa i frazy kluczowe to te wyrażenia, które internauci wpisują w wyniki wyszukiwania, np. w Google. Jeżeli sklep na Ebexo proponuje cyfrowe aparaty fotograficzne, to właśnie ta kategoria może być frazą kluczową.

    Rozwiń

    Słowo kluczowe to z kolei pojedynczy wyraz – w tym przypadku będzie to wyraz „aparaty” lub „aparaty fotograficzne”. Słowa kluczowe różnią się tym od fraz, że są znacznie krótsze i przez to bardziej ogólne. Taka ich specyfika sprawia, że trudniej pozycjonować sklep na Ebexo pod Google na słowo kluczowe. To, że jest krótkie, sprawia, że wiele firm może się promować w taki sposób, że uwzględni w swoich działaniach SEO właśnie takie wyrażenie. W dodatku słowa kluczowe są zawsze droższe od fraz – w przeciwieństwie do sprzedaży produktów, nie zawsze jest to dobry stosunek ceny do jakości.

    Często zdarza się, że pozycjonując się na ogólne słowo „aparaty”, nie będzie można liczyć na wzrost, jeśli chodzi o liczbę sprzedanych aparatów cyfrowych w swoim sklepie. Dlaczego? Ponieważ poprzez takie pozycjonowanie SEO na Ebexo będą wchodzić różne osoby – nie tylko ci, którzy myślą o zakupie aparatu fotograficznego. Mogą to być także internauci poszukujący aparatów słuchowych, czy aparatów na zęby lub jeszcze innych produktów, które są jakimś rodzajem aparatów.

    Zdecydowanie więc korzystniej pozycjonować sklep na Ebexo na frazy, które nie powinny być przypadkowe. Pozostając przy cyfrowych aparatach fotograficznych – lepiej dobierać takie frazy, które zawierają w sobie konkretne produkty z oferty. Zatem optymalizacja na Ebexo powinna uwzględniać np. frazę „cyfrowy aparat fotograficzny Sony ZV-1 czarny”. Jest to fraza z tzw. długiego ogona (z ang. long tail). Łatwo ją rozpoznać z uwagi na dużą liczbę wyrazów, jakie się w niej zawierają. Czy jest to naprawdę dobry pomysł? Pozycjonowanie sklepu Ebexo na długie frazy? Tak, jest to opłacalne, z tym że frazy te nie są tak popularne, toteż nie będą zbytnio „nabijać” licznika odwiedzin sklepu online. Niemniej większość osób, które wpisze taką frazę, to będą ci konsumenci gotowi zrobić zakupy na pierwszym serwisie sprzedażowym, który „wyświetli się” w Google.

    Dobór opisów description i title

    Pomimo tego, że opisy meta description i meta title są znane od dawna, w sklepach często się je pomija. Description to opis odnoszący się do informacji nad linkiem, który wyświetli się w Google po wpisaniu określonej frazy, a title to tytuł strony sprzedażowej, jaki ukaże się w zakładce w przeglądarce.

    Pozycjonowanie na Ebexo jest o wiele bardziej skuteczne, gdy uwzględni się te dwa parametry, ściśle związane z językiem programowania HTML. Dzięki nim istnieje o wiele większa szansa, że zainteresowany przykładową ofertą aparatów cyfrowych kliknie właśnie w odnośnik prowadzący do promowanego serwisu. Dlaczego? Ponieważ opis ten zachęca, by zobaczyć ofertę pozycjonowanego sklepu pod Google.

    Często w takim opisie pojawia się zwrot Call To Action (CTA), który sugeruje, by wykonać określoną czynność, czyli kliknięcie w link prowadzący do sklepu na Ebexo. Warto dopracować ten opis, gdyż, jeśli się o tym zapomni, wyszukiwarka „wybierze” dowolny fragment tekstu, jaki znajdzie na stronie poddanej pozycjonowaniu na Ebexo i wyeksponuje w miejscu pod linkiem. Lepiej do tego nie dopuścić, gdyż byle jaki opis zawartości strony sprzedażowej może zniechęcić do kliknięcia w odnośnik. Gdyby się okazało, że pozycjonowanie daje pozycję top 5, a opis description jest przypadkowy, gro zainteresowanych kliknęłoby w odnośnik prowadzący do konkurencji.

    Natomiast opis title przydaje się, gdy sprzedawca chciałby, aby kupujący zapamiętał nazwę sklepu w sieci. W przeglądarce najczęściej można spotkać się z opisem title, w którym zawiera się nazwa marki, hasło reklamowe, czy oferta serwisu sprzedażowego. Ponownie – gdyby nie było określonego opisu title podczas pozycjonowania SEO na Ebexo, w przeglądarce ukazałby się dowolny fragment tekstu, jaki zasugerowałby system. Wówczas traci się sposobność, by marka utkwiła w głowie potencjalnego zainteresowanego. Co gorsze ten zainteresowany może pomyśleć, że serwis nie jest profesjonalny, gdy w title widoczny jest przypadkowy fragment tekstu.

    Jakie inne działania SEO na Ebexo są powiązane z Google?

    Jakie inne działania SEO na Ebexo są powiązane z Google?

    Żeby wypromować sklep na Ebexo w Google, warto jeszcze wziąć pod uwagę inne działania SEO – na stronie i poza nią. Działania, które przeprowadza się na stronie serwisu sprzedażowego, określa się mianem On Site lub On Page. Natomiast te, które dotyczą pozycjonowania sklepu na Ebexo poza stroną noszą nazwę Off Site lub Off Page. Wśród działań na Ebexo warto jeszcze uwzględnić:

    Rozwiń

    Adres URL

    Co to znaczy czytelny adres URL? Czytelny link to taki odnośnik, który można przeczytać jako ścieżkę dostępu do treści. Jeżeli nie da się tego zrobić, internauta, odwiedzający sklep na Ebexo, może nie wiedzieć, na jakiej podstronie się znajduje i jaka jest struktura strony na Ebexo. Pozycjonowanie z uwzględnieniem optymalizacji działań na stronie rozwiązuje ten problem. Czytelny link może wyglądać tak: https://sklepnaebexo.pl/aparaty-fotograficzne/cyfrowe/sony/zv-1-czarny. A nieczytelny adres URL może mieć taką postać: https://sklepnaebexo.pl/jniueh?vnode0r.ew89fn./fp39ru3/fm3r9fmvthtr/. Od razu widać, który adres URL jest czytelny – w tym pierwszym przypadku nie tylko można zobaczyć, na jakiej jest się podstronie serwisu. Można również zauważyć, do jakiej kategorii jest przypisany taki produkt, co pozwoli do niej wrócić, gdyby ktoś chciał przejrzeć jeszcze inne aparaty cyfrowe, np. te marki Sony.

    Opis „alt”

    Czym jest opis „alt”, gdy wykonuje się pozycjonowanie SEO na Ebexo? Opis „alt” to alternatywna nazwa dla plików graficznych i multimedialnych, znajdujących się na stronie sklepu. Dlaczego opisy te mają tak duże znaczenie, jeśli chodzi o optymalizację? Ponieważ roboty Google (Googleboty) chciałyby „przeczytać”, co znajduje się pod zamieszczonym obrazem, czy multimediami. Tak samo użytkownicy, którzy korzystają np. ze starszej wersji przeglądarki, nieobsługującej niektórych formatów plików. Jeżeli zabraknie opisu „alt”, odwiedzający nie będzie mógł sam się domyślić, co miało znaleźć się na grafice, np. tej obok opisu produktu.

    Oczywiście poprzez pozycjonowanie sklepu na Ebexo, można w tym przypadku zgadnąć, że zdjęcie przedstawia produkt, którego nazwa znajduje się w znaczniku h1. Co, jeśli sprzedawca dodał kilka zdjęć tego towaru, np. z różnych ujęć? Wtedy internauta już nie wpadnie na to, które zdjęcie miało co przedstawiać. Pomagają w tym natomiast opisy „alt”, w których również można zamieścić słowo kluczowe, czyli chociażby nazwę produktu, do którego odnosi się dana podstrona na Ebexo.

    Linki wewnętrzne

    Czy sama struktura strony na Ebexo już nie wystarczy, po co jeszcze te odnośniki? Mogłoby się wydawać, że faktycznie linkowanie wewnętrzne w obrębie sklepu nie jest potrzebne na Ebexo. Pozycjonowanie sklepu jest jednak bardziej skuteczne, gdy zamieszcza się te odnośniki. Można w ten sposób powiązać ze sobą podobne produkty, zamieszczając je w linkach poniżej produktu, któremu ktoś się w tej chwili przygląda. Takie rozwiązanie zadziała na podobnej zasadzie, jak zaprezentowanie podobnych towarów w sklepie stacjonarnym. Klienci często porównują ze sobą różne produkty, dlaczego by więc im tego nie ułatwić? Zestawiając je poniżej, potencjalny zainteresowany przejdzie do każdego z nich jednym kliknięciem.

    Linki wewnętrzne w optymalizacji na Ebexo pozwalają więc również zadbać o dobrą nawigację, a tym samym o szybkość wczytywania się witryny sprzedażowej. Ponadto takie linkowanie jest idealnym pretekstem, by zamieścić słowa kluczowe do powiązanych produktów na podstronie, na której tych produktów nie można kupić. Gdyby nie odnośniki, takie praktyki nie byłby zgodne z zasadami dobrego SEO, co wyszukiwarka „mogłaby potraktować” jako promowanie pewnych produktów „na siłę”. Natomiast w formie odnośników struktura jest bardziej przejrzysta dla potencjalnego kupującego i dla robotów Google.

    Unikalna treść

    Czym jest unikalna treść w pozycjonowaniu dla Ebexo? Unikalność to nie tylko niepowtarzające się zdania, ale nawet pewne sformułowania. Wyjątkiem pod tym względem jest wezwanie CTA, które może wielokrotnie brzmieć tak: „Zadzwoń!” Unikalność to jeden z najważniejszych parametrów, jaki ma wpływ na pozycję w rankingu Google. Każda podstrona sklepu powinna zatem mieć opis nieskopiowany z innej podstrony, co jednak często się zdarza, np. na Ebexo. Nieraz poprzez automatyzację procesów system generuje tę samą treść do każdej podstrony. Jeżeli jest wiele produktów należących do tej samej kategorii, a różniących się tylko kolorem, poprzez optymalizację na Ebexo tworzy się do każdego z nich opis, który nie będzie się powtarzać. Bywa to trudne, dlatego takie działanie zleca się najczęściej doświadczonemu copywriterowi.

    Rich Snippets

    Czym jest kontent typu Rich Snippets? Są to treści dodatkowe, które mogą pojawić się w opisie sklepu pod linkiem w wyszukiwarce Google. Konkretnie treść ta może się odnosić do najchętniej kupowanych towarów, do atrakcyjnej oferty cenowej, czy do krótkich terminów dostaw. Uwzględnienie treści Rich Snippets w pozycjonowaniu sklepu na Ebexo, zdecydowanie zwiększa szansę, że użytkownik Google przejdzie do tej promowanej witryny sprzedażowej. Dowie się przecież kilku istotnych dla siebie kwestii, np. tego, że jeśli kupi dzisiaj, otrzyma towar jutro lub pojutrze.

    Blog firmowy

    Blog firmowy dla sklepu sprzedażowego? Czy to nie przesada? O czym można pisać na blogu dotyczącym oferty sklepu sprzedażowego? Kto to będzie czytać? Takie pytania są zupełnie zrozumiałe, niemniej blog firmowy to był, jest i prawdopodobnie długo jeszcze będzie porządna „dźwignia SEO” pod Google. Dlaczego? Ponieważ to właśnie w tym miejscu na stronie Ebexo będą się pojawiać nowe treści, które wyszukiwarka tak bardzo „docenia” w swoim rankingu stron internetowych. Jednak na tym nie koniec – optymalizacja SEO Ebexo powoduje, że treści można powiązać ze słowami i frazami kluczowymi, pod jakie sklep się pozycjonuje.

    W dodatku treści zamieszczane na blogu firmowym wcale nie muszą być nudne i bardzo często właśnie dzięki nim udaje się stworzyć pierwsze ścisłe grono wielbicieli marki. W jaki sposób? Zamiast pisać po prostu o aparacie cyfrowym Sony Zv-1 czarnym, można napisać artykuł zatytułowany np. „Jakim aparatem cyfrowym zrobić zdjęcia do ślubu?”, albo „Zatrzymaj chwile ze swojego pobytu w górach za pomocą lustrzanki cyfrowej”.

    Pozycjonowanie Ebexo jest pod tym względem wyjątkowo komfortowe – wystarczy tylko trzymać się ustalonych fraz i dodawać treści, które ludzie chętnie przeczytają. Co ciekawe, takie wpisy na blogu firmowym również maksymalizują wyniki sprzedaży, ponieważ pod zarysowaniem tła związanego z tytułem, można wymienić zalety aparatu cyfrowego, który jest dostępny w ofercie. Gdy potencjalny zainteresowany będzie już przekonany, że chce kupić ten model, przejdzie na podstronę, na której ten aparat się znajduje, by złożyć zamówienie.

    Znaczniki h1 -h6

    Czym są znaczniki h1-h6? Są to znaczniki w których „zamyka” się nagłówki i tytuły stron oraz podkategorii. Znaczniki te są powiązane z językiem projektowania witryn WWW – HTML. W optymalizacji na Ebexo powinny zawsze być chronologiczne, czyli zaczynać się od największego h1 i kończyć na najmniejszym h6. Nie zawsze na każdej podstronie wykorzystuje się pełną listę tych znaczników, ważne jednak, by wszelkie dodatkowe treści były ujęte w znacznik o mniejszej wartości niż ten kontent, który jest bardziej istotny. Tworzy się w ten sposób czytelną strukturę serwisu sprzedażowego na Ebexo – dla konsumentów, jak i dla robotów Google.

    Działania poza stroną Off Site

    Działania poza stroną Off Site

    Pozycjonowanie sklepu na Ebexo dotyczy również wszystkich tych działań, które prowadzi się poza promowaną stroną sprzedażową w Google. Mają one na celu pozyskać link zwrotny do pozycjonowanego sklepu, dzięki któremu serwis ten uzyska lepsze miejsce w wynikach wyszukiwania we wspomnianej wyszukiwarce. Jeśli chodzi o sklep na Ebexo, działania poza nim mogą być związane np. z:

    Rozwiń

    Z każdych z tych miejsc w sieci można pozyskać zwrotny link do pozycjonowanej strony sklepu online na Ebexo. Jednak pozycjoner ma na celu znacznie więcej korzyści, niż tylko otrzymać wartościowy odnośnik do strony, którą się zajmuje. W pozycjonowaniu sklepu na Ebexo liczy się również odzew internautów – w zależności od miejsca, w którym prowadzi się konkretne działania, może być on nieco inny. Np., zamieszczając wpisy na Facebooku, można spodziewać się, że użytkownicy tego portalu społecznościowego:

    • polubią wpis,
    • polubią profil firmowy sklepu na Ebexo na Facebooku,
    • udostępnią post swoim znajomym na Facebooku lub poza nim,
    • skomentują wpis,
    • zaznaczą, że kupili w tym sklepie na swojej osi czasu.

    Natomiast, jeżeli prowadzi się kanał na YouTube, wtedy można spodziewać się, że oprócz linka zwrotnego do strony, której dotyczy pozycjonowanie SEO na Ebexo, internauci: polubią film, skomentują go, zasubskrybują kanał, ocenią go w komentarzu, udostępnią link w sieci, pobiorą film na swoje urządzenie, a w przyszłości polecą dany produkt lub markę innym.

    Linki zwrotne

    Linki zwrotne mają różną wartość, dlatego dobrze by pozyskiwała je osoba, która zna się na pozycjonowaniu, a przynajmniej na Link Buildingu. Link Building to nic innego jak właśnie budowa listy odnośników, które prowadzą do pozycjonowanej strony. Warto pamiętać, że nie wszystkie odnośniki są cenne dla strony, którą się pozycjonuje. W pozycjonowaniu SEO na Ebexo, które dotyczy Link Buildingu, są linki wartościowe – bardzo, średnio i wcale.

    Bardzo wartościowe linki pochodzą z serwisów o wysokim wskaźniku Page Rank. Czyli ze stron, które Google „uważa” za wyjątkowo dobre pod względem zawartości merytorycznej, pojawiających się nowych treści, czy zainteresowania, jakie taka witryna wzbudza wśród internautów. Page Rank można sprawdzić, wpisując np. w wyszukiwarkę tę frazę i wybierając jedno z dostępnych narzędzi. Wartościowe strony, które określa się w ten sposób pod względem właśnie Page Rank, mają ten wskaźnik na poziomie co najmniej 3.

    Jeżeli chodzi o pozycjonowanie sklepu na Ebexo, to za średnio wartościowe linki zwrotne można uznać te, które np. pochodzą z wartościowej, ale nie aktualizowanej strony. Mogą to również być linki przychodzące z serwisów pośrednio powiązanych tematycznie z ofertą sklepu na Ebexo. Załóżmy, że sklep oferuje wspomniane już aparaty cyfrowe, a link pochodzi ze strony, której tematyka porusza temat filmu do aparatów.

    Natomiast linki, których nie można określić mianem wartościowych, to odnośniki pochodzące z serwisów ani niepowiązanych tematycznie, ani niemających dobrego wskaźnika Page Rank. Niektóre mogą nawet pochodzić ze stron, na których firma SEO nie starała się, by je pozyskać. Pozycjonowanie na Ebexo polega więc również na tym, by monitorować, skąd pochodzą linki, które prowadzą do promowanego sklepu poprzez SEO. Należy też regularnie sprawdzać, czy wszystkie odnośniki, które można uznać za wartościowe dla sklepu na Ebexo, są w dalszym ciągu aktywne i aktualne. W przeciwnym razie może się okazać, że z czasem serwis straci dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, co przekłada się zwykle na mniejszy dochód ze sprzedaży produktów.

    Projekt strony na Ebexo w wersji RWD

    Projekt strony na Ebexo w wersji RWD

    Pozycjonowanie i optymalizacja na Ebexo dają dobry efekt, jeśli zwróci się uwagę na to, czy sklep jest przystępny także dla odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych. Można się o tym przekonać w bardzo prosty sposób – wystarczy wyszukać narzędzia dla webmastera w danej przeglądarce internetowej (np. w Chrome, czy w Mozilli), a następnie wczytać stronę sklepu i wybrać rozdzielczość właściwą np. dla określonego smartfona.

    Jeżeli okaże się, że stronę sklepu trzeba powiększać, by można było m.in. wygodnie kliknąć w jedną z opcji w menu, oznacza to, że strona nie jest dostępna dla mobilnych użytkowników. Efekt? W wynikach wyszukiwania w Google taki sklep na Ebexo znajdzie się na odległej pozycji. Nawet wtedy, gdy pozycjonowanie strony Ebexo jest w pełni profesjonalne i obejmuje działania On Site i Off Site.

    Rozwiń

    Responsywna strona internetowa to teraz standard, którego wyszukiwarka Google „oczekuje”. Jednak pozycjonując sklep, trzeba również pamiętać, że wersja RWD przekłada się na więcej korzyści, niż „tylko” dobre miejsce w rankingu Google. Najczęściej teraz bowiem kupują osoby, które mają przy sobie smartfon lub tablet, czy inne urządzenie, jakie mogą wszędzie ze sobą zabrać. Od strony pozycjonowania sklepu na Ebexo i nie tylko, to bardzo wygodny sposób, w jaki składa się zamówienie. W dodatku mobilni konsumenci często kupują już podczas pierwszych odwiedzin serwisu sprzedażowego, np. na Ebexo. Są już bowiem przekonani, że chcą kupić dany produkt, a formalnością staje się dla nich wybór miejsca w sieci, gdzie zamówią wybrany towar.

    Oczywiście, im wyżej dany sklep online znajduje się w rankingu Google, ty większe prawdopodobieństwo, że właśnie w nim złożą zamówienie. Projektując stronę w wersji responsywnej, można więc „upiec dwie pieczenie na jednym ogniu” pod względem pozycjonowania SEO na Ebexo. Jednocześnie podwyższa się pozycje rankingowe strony głównej i podstron sklepu na Ebexo, a także pozyskuje uwagę mobilnych internautów, którzy stanowią coraz większe grono wśród wszystkich zamawiających.

    Dlaczego warto pozycjonować na Ebexo pod Google?

    Dlaczego warto pozycjonować na Ebexo pod Google?

    Działania SEO pod Google, a dlaczego nie pod inną wyszukiwarkę, np. konkurencyjnego Microsoftu? Nic nie stoi na przeszkodzie, by pozycjonowanie na Ebexo dotyczyło też innych wyszukiwarek. Jednak na największy zysk można liczyć właśnie wtedy, gdy promuje się serwis sprzedażowy na Ebexo w Google. Zresztą obecność w tej wyszukiwarce daje znacznie więcej korzyści, które przełożą się długofalowo na dalszy rozwój sklepu. Poniżej najważniejsze atuty, jakie wiążą się z SEO pod Google, gdy pozycjonuje się sklep na Ebexo.

    Rozwiń

    1. Zakupy przez wyszukiwarkę

    Sklep online wciąż „może liczyć” na to, że najwięcej odwiedzających będzie pojawiać się na stronie, gdy internauci klikną w odnośnik, który znaleźli w wyszukiwarce Google. Dzieje się tak, ponieważ wiele osób, które regularnie korzystają z sieci, ustawia tę wyszukiwarkę jako stronę startową. Warto to wykorzystać podczas pozycjonowania SEO na Ebexo. Google jest tak bowiem popularną wyszukiwarką i tak potrzebną na co dzień, że wciąż wiele osób nie wyobraża sobie, by mogło poszukiwać ofert produktów w inny sposób. Często też wchodzą z poziomu wyszukiwarki na stronę sklepu, by dokonać zakupu, a nie tylko, żeby sprawdzić, jakie towary są dostępne w ofercie. Pozycjonowanie SEO pod Google sprawia, że serwis sprzedażowy łatwo znaleźć w tej wyszukiwarce. Korzystając z dobrych usług pozycjonowania i optymalizacji SEO na Ebexo, można spodziewać się, że serwis na Ebexo znajdzie się wysoko w wynikach organicznych (naturalnych). Dlatego udaje się zwykle zaoszczędzić np. na tym, by sklep na Ebexo znalazł się też wśród płatnych wyników SEM (z ang. Search Engine Marketing), poprzedzających te naturalne.

    2. Wzrost popularności serwisu na Ebexo to większa sprzedaż

    Popularność serwisu sprzedażowego na Ebexo w Google zawsze przekłada się na większy dochód ze sprzedaży. Jak już zostało wspomniane, wciąż najwięcej wizyt zlicza się właśnie z tych pochodzących z Google. Im lepsze jest miejsce w tej wyszukiwarce, które zapewnia pozycjonowanie dla Ebexo, tym większa szansa, że zamówień będzie przybywać. Nieraz będzie ich przybywać w tempie lawinowym. To, jak szybko będzie wzrastać liczba zamawianych towarów, może zależeć m.in. od:

    • rankingu w Google,
    • widoczności podstron sklepu na Ebexo w wyszukiwarce,
    • sezonowości oferty,
    • popularności towarów na rynku,
    • ceny,
    • opinii o produktach dostępnych w sieci,
    • optymalizacji serwisu pod Google,
    • szybkości wczytywania się sklepu na Ebexo,
    • intuicyjnej nawigacji,
    • czytelnego lejka sprzedażowego.

    3. Łatwiej dbać o dobry wizerunek w sieci przez Google

    Dobry wizerunek sklepu to wciąż jeden z tych aspektów, które pomagają w pozyskiwaniu nowych klientów – nie tylko na Ebexo. Pozycjonowanie zdecydowanie ułatwia więc kreowanie wizerunku sklepu, jako pozytywnej marki, czy firmy, która cieszy się dobrą reputacją. No tak, ale co to wszystko ma wspólnego z Google? Otóż ma i to sporo. Strony, które wyświetlają się wysoko w rankingu tej wyszukiwarki, postrzega się jako te godne zaufania.

    Warto pamiętać, że Google to nie jakaś tam wyszukiwarka, ale serwis, który ma w swojej bazie wyłącznie witryny, które warto odwiedzić. Zatem poprzez pozycjonowanie sklepu na Ebexo, warto dbać o to, by serwis sprzedażowy zbudowany na tym oprogramowaniu był dostępny w Google najlepiej na pierwszej stronie wyników.

    Co ciekawe, im lepszy ranking sklepu na Ebexo w Google, tym większa szansa, że o dobry wizerunek marki będzie dbać nie tylko pozycjoner, czy agencja marketingowa. Będą to robić również sami klienci, np. poprzez zamieszczanie pozytywnych opinii, czy polecanie oferty sklepu na Ebexo swoim najbliższym – rodzinie, przyjaciołom i znajomym.

    4. Opłacalne są inne formy promocji powiązane z SEO, np. mailing, czy buzz marketing

    Jeśli pozycjonowanie SEO dla Ebexo daje dobre efekty, to warto „kuć żelazo, póki gorące”. Tym „kuciem” może być m.in. powiązanie promocji sklepu w Google z innymi formami marketingu online. Najlepsze rezultaty można osiągnąć w ten sposób, gdy połączy się SEO z marketingiem mailingowym, a także z buzz marketingiem.

    Zazwyczaj internauci, którzy dowiedzą się o ofercie sklepu na Ebexo z innych stron internetowych, będą chcieli poznać więcej informacji o firmie. Co wtedy robią? Wyszukują firmę w Google, która powinna znaleźć się wysoko ze względu na pozycjonowanie i optymalizację dla Ebexo. Następnie przechodzą na stronę sklepu na Ebexo, by przeczytać w zakładce „O sklepie” co to za serwis.

    Dlaczego tak się dzieje? Internauci coraz częściej sami zajmują się sprzedażą online, więc pewne mechanizmy promocji (w tym te nieuczciwe) są im coraz lepiej znane. Poszukują zatem potwierdzenia, że serwis, o jakim się dowiedzieli, jest godny zaufania. Dopiero wtedy zdecydują się złożyć zamówienie – dzieje się tak zwłaszcza wtedy, gdy mają w planach zamówić drogi produkt i chcieliby wiedzieć, że nie korzystają z wątpliwego serwisu, tzw. firmy krzak.

    5. Wszystkie strony sklepu są widoczne w Google

    Pozycjonowanie dla Ebexo daje dobre efekty, jeśli wszystkie strony tego sklepu są widoczne w Google. Jak tego dokonać? Należy optymalizować sklep pod jak najwięcej słów i fraz kluczowych, które są bezpośrednio związane z ofertą sklepu na Ebexo.

    Poza tym każda podstrona powinna być na tyle czytelna pod względem swojej struktury, znaczników, czy pogrupowanej treści, że roboty Google bez trudu będą indeksować całą zawartość strony. Bez trudu, czyli w szybko i bez najmniejszych problemów z tym, by rozeznać się, czy dana treść odnosi się do tej, czy innej sekcji, dotyczy tego, czy innego produktu bądź kategorii. Dobra optymalizacja Ebexo powinna w zupełności wystarczyć, by Googleboty „wiedziały”, co i jak mają zaindeksować.

    Widoczność wszystkich podstron sklepu na Ebexo w Google to pewność, że odwiedzający znajdą całą ofertę w wyszukiwarce. Jeżeli wpiszą w pasek wyszukiwania frazę, pod jaką sklep jest optymalizowany, powinna pojawić się podstrona z produktem, który znajduje się w tym właśnie wpisanym ciągu wyrazów.

    Pozycjonowanie SEO Ebexo pod Allegro

    Pozycjonowanie SEO Ebexo pod Allegro

    Sklep na Ebexo umożliwia integrację z Allegro. Warto zatem rozważyć pozycjonowanie sklepu na Ebexo pod Allegro. Zwłaszcza jeśli ktoś jest sprzedawcą na tym marketplace – prowadzi sprzedaż tylko na Allegro lub traktuje ten marketplace jako dodatkowy kanał sprzedaży swoich produktów. Allegro to obecnie najpopularniejszy serwis sprzedażowy w Polsce i największy zarazem. Nieraz można liczyć na to, że prędzej ktoś kupi właśnie poprzez Allegro, niż gdyby promować się wyłącznie pod Google. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że coraz więcej osób nie ma obaw przed zamawianiem na tym marketplace.

    Ebexo pozycjonowanie sklepu na Allegro może być dobrym pomysłem także z tego względu, że w Google wyniki dotyczące największego marketplace wyświetlają się jako pierwsze. Nieraz promując się pod Allegro, można więc zarazem znaleźć się wysoko w Google – znacznie wyżej, niż gdyby prowadzić działania SEO na Ebexo wyłącznie pod najpopularniejszą wyszukiwarkę w sieci.

    Rozwiń

    Pozycjonowanie i optymalizacja dla Ebexo dostosowane do Allegro

    Frazy i słowa kluczowe pod Allegro

    Optymalizacja SEO na Ebexo pod Allegro przypomina nieco działania SEO związane z promocją lokalną. Oprócz fraz i słów kluczowych właściwych dla oferty produktowej sklepu na Ebexo trzeba jeszcze uwzględnić dodatkowy wyraz, czyli „Allegro”. Key phrases, które zatem będą promować sklep na Ebexo w Google, mogą wyglądać tak: „cyfrowe aparaty fotograficzne na Allegro”.

    Innym przykładem jest fraza, w której wyraz „Allegro” znajduje się na podstronie, ale nie jest kolejnym członem tej frazy. Uwzględniając optymalizację na Ebexo, fragment z tą frazą mógłby wyglądać tak: „Allegro jest komfortowym miejscem, w którym można szybko kupić, to co jest potrzebne, w dobrej cenie, licząc też na szybką dostawę. Cyfrowe aparaty fotograficzne to jeden z tych produktów, które uda się zamówić na największym w Polsce marketplace”.

    Opisy dostosowane do Allegro

    Kolejną ważną kwestią, jaką trzeba uwzględnić w działaniach SEO na Ebexo powiązanych z Allegro, są opisy produktów. Pozycjonowanie i optymalizacja dla Ebexo powinny być prowadzone tak, żeby konsumenci w pierwszej kolejności natrafiali w Google na konto sprzedawcy na Allegro. W opisach warto więc dodawać wyraz „Allegro” – dotyczy to zarówno opisów produktów na stronie sprzedażowej odnoszącej się do Allegro, jak i opisów typu description, Rich Snippets, czy title.

    Wysoka pozycja w Google

    Dlaczego warto mieć sklep w Allegro na Ebexo? Pozycjonowanie pod Google serwisu na Ebexo skorelowanego z Allegro przynosi wiele dobrych efektów. Przede wszystkim, jak już wspomniano, wyniki sklepów na Allegro wyświetlają się jako pierwsze. Użytkownicy Google nie pomijają ich w taki sam sposób, jak robią to, gdy widzą wyniki nieorganiczne, czyli w postaci reklamy Google Ads. Są to tak samo organiczne wyniki, jak typowy ranking stron, jaki ukazuje się po wpisaniu określonej frazy w pasku Google. Niemniej fakt, że oferta sklepu na Allegro wyświetla się od samej góry, sprawia, że istnieje większe prawdopodobieństwo, że to właśnie ten sklep odbiorcy znajdą szybciej niż sklep dostępny w sieci w ogóle.

    Pozycjonowanie sklepu na Ebexo pod Allegro pozwala zatem zmaksymalizować dochód ze sprzedaży z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Wyszukiwarka ta jest bowiem ściśle powiązana z Allegro, a raczej premiuje strony sprzedażowe, które „działają” na tym marketplace. Dzieje się tak z tej przyczyny, iż od jakiegoś czasu Allegro rozwija się także pod względem dostępnych, merytorycznych treści w formie poradników. Coraz częściej więc gdy wpisuje się frazę typu „jak wybrać odkurzacz piorący”, można natrafić na artykuł, który właśnie jest dostępny na Allegro.

    Jeżeli ktoś chciałby zwiększyć dochód ze sprzedaży, mając w ofercie mnóstwo produktów, łatwiej, szybciej i pewnie taniej, uda się wypromować serwis prowadzony na Allegro. Optymalizacja SEO dla Ebexo pod Allegro pozwala jednocześnie reklamować serwis na Allegro i w Google. Nieraz jest tak, że konsumenci, którzy kupują na Allegro, będą chcieli też dowiedzieć się więcej o firmie i z tej strony dopiero przejdą do właściwego sklepu opartego na Ebexo.

    Opisy dostosowane pod kupujących na Allegro

    Prowadząc sklep na Ebexo powiązany z Allegro, warto zadbać o to, by opisy produktów i treści dostępne na stronie w ogóle, przyciągały kupujących na największym w Polsce marketplace. Jak tego dokonać? Można to zrobić np. poprzez dodanie w zachęcie typu CTA wyraz „Allegro”. Można także w treści opisu na stronie wyróżnić osoby, które kupują na Allegro, zadając m.in. pytanie typu: „Kupujesz często na Allegro?” Pytanie to może być wstępem do opisu produktu, który jest dostępny na największym serwisie sprzedażowym w kraju.

    Analizując, kto najczęściej kupuje na Allegro, korzystając z oferty sklepu, można zadbać o optymalizację dla Ebexo. Warto dodać w opisie towaru np. płeć, czy zainteresowania odbiorcy powiązane z kategoriami produktów dostępnych w sklepie na marketplace. Tworząc takie spersonalizowane opisy, najlepiej w pierwszej kolejności skupić się na tych odbiorcach, którzy zaliczają się do największej grupy docelowej. Zatem do tych klientów, którzy kupują najczęściej na Allegro w sklepie docelowo postawionym na Ebexo.

    Blog firmowy pod Allegro

    Pozycjonowanie dla Ebexo znajdującym się na Allegro przynosi dobre efekty, gdy powiąże się działania SEO z prowadzeniem bloga firmowego na stronie sklepu. W dodatku można to zrobić w taki sposób, by nie trzeba było generować dwa razy więcej treści o podobnej tematyce. Nieraz wystarczy po prostu podlinkować dany produkt we wpisie na blogu dwa razy. Wówczas jeden odnośnik może prowadzić do strony sklepu na Ebexo, a drugi będzie kierować do e-commerce na Allegro.

    Inaczej to wygląda, gdy trzeba jeszcze uwzględnić kupujących na Allegro – wtedy albo tworzy się odrębny wpis już pod użytkowników marketplace, albo poświęca się im jeden, czy dwa akapity w artykule na blogu firmowym. Szczególnie warto w ten sposób promować te produkty dostępne na Allegro, które klienci kupują najczęściej. Dlaczego? Ponieważ taka forma optymalizacji SEO pod Ebexo pozwala pokierować na stronę z produktami, o których inni kupujący zdążyli się już wypowiedzieć. Są większe szanse na to, że konsument zamówi produkt na Allegro, jeśli zauważy, że inni też go kupili, a niektórzy z nich pozostawili pod ofertą pozytywny komentarz, czy korzystną ocenę.

    Pozycjonowanie sklepu na Ebexo pod Google i Ebexo na Allegro – dla kogo?

    Pozycjonowanie sklepu na Ebexo pod Google i Ebexo na Allegro – dla kogo?

    Z usług SEO dla Ebexo mogą skorzystać przede wszystkim ci, którzy:

    Czy każdy sklep na Ebexo warto pozycjonować?

    Czy każdy sklep na Ebexo warto pozycjonować?

    Mogłoby się wydawać, że nie ma większego sensu w pozycjonowaniu serwisu sprzedażowego, który ma w swojej ofercie tylko jeden produkt. W takiej sytuacji biznesmen może pomyśleć, że łatwo znaleźć odbiorców, którzy będą zainteresowani takim towarem. Podobnie można podejść do pozycjonowania na Ebexo, jeśli oferta jest sezonowa, czy też, jeżeli klienci kupują głównie w sklepie stacjonarnym, a nie online. Prawda jest jednak taka, że działania SEO przydają się w każdej sytuacji, niezależnie od tego, jak duży prowadzi się sklep na Ebexo, czy jak wąska nisza by nie była.

    Rozwiń

    Frazy typu long tail

    Sprzedając w sklepie internetowym, warto optymalizować treść, uwzględniając frazy z tzw. długiego ogona. To dzięki nim można uzyskać najlepsze pozycje w Google w najkrótszym czasie i przeznaczając na takie SEO minimum środków finansowych. Frazy te są pomocne zarówno podczas promowania niszowej oferty w sieci, jak i tej, w której firma ma sporą konkurencję. W pierwszym przypadku można spodziewać się, że poprzez optymalizację SEO na Ebexo uda się sprzedać więcej produktów wśród osób, które już wiedzą, co chcieliby kupić. W drugiej sytuacji istnieje duża szansa, że nowa firma na rynku będzie mogła konkurować jak równy z równym z bardziej rozpoznawalnymi serwisami, walcząc o uwagę potencjalnych klientów.

    Pozycjonowanie dla Ebexo z uwzględnieniem różnych aspektów

    Promując sklep na Ebexo poprzez działania SEO, można zdecydować się np. na pozycjonowanie lokalne. Zwykle taka forma promocji SEO kojarzy się z pozycjonowaniem serwisu pod konkretne miasto. Niemniej można również wziąć pod uwagę szerszy lub węższy zakres, jeśli chodzi o rejon. Szerszym będzie np. województwo, a mniejszym m.in. dzielnica, czy konkretna ulica. Dzięki temu poprzez pozycjonowanie i optymalizację na Ebexo udaje się precyzyjnie określić, do kogo kieruje się ofertę sklepu internetowego. Pozycjonując się lokalnie, można liczyć na to, że wzrośnie dochód ze sprzedaży. Najczęściej bowiem lokalnie, w tym na serwisach opartych na Ebexo, kupują ci odbiorcy, którzy korzystają ze smartfona, tableta lub z innych urządzeń mobilnych.

    Zwielokrotnione wyniki sprzedaży dzięki dobremu rankingowi w Google

    Promując się w Google poprzez działania SEO, można sprawić, by serwis sprzedażowy na Ebexo zyskiwał coraz większe grono klientów. Im lepsza pozycja w tej wyszukiwarce, tym więcej szans na to, że użytkownicy Google zrobią zakupy właśnie w sklepie postawionym na Ebexo. Pozycjonowanie sklepu pod tę wyszukiwarkę sprawia, że przynajmniej część produktów dostępnych w ofercie serwisu sprzedażowego znajdzie się wysoko w rankingu Google.

    W ten sposób można „podebrać” odbiorców konkurencji – już dobre miejsce w Google to zapewnia. Opis pod linkiem jest na tyle zachęcający, że potencjalny klient naciśnie na odnośnik prowadzący do promowanej witryny na Ebexo? Wtedy prawdopodobieństwo złożenia zamówienia na jeden z tych produktów widocznych w Google wzrasta jeszcze bardziej.

    Sklep na Ebexo ma w swojej ofercie tylko jeden produkt? Wtedy można zwielokrotnić działania związane z pozycjonowaniem i optymalizacją dla Ebexo. Można wówczas sprawić, by towar ze sklepu na Ebexo był widoczny na jak najwyższym miejscu w Google. Można to uczynić, np. poprzez pozycjonowanie serwisu opartego na Ebexo na frazy, pod które promuje się konkurencja. Innym rozwiązaniem jest optymalizacja sklepu online na słowa kluczowe pojawiające się najczęściej w pasku wyszukiwarki.

    Google „podnosi” ranking na dobry początek

    Promując się w wyszukiwarce Google, można spodziewać się, że uda się znaleźć wysoko w rankingu nawet wtedy, gdy działania SEO są dopiero „w powijakach”. Dlaczego? Ponieważ Google premiuje serwisy, które zgłasza się do zaindeksowania w tej wyszukiwarce. Już, chociażby przez sam ten fakt warto rozważyć pozycjonowanie sklepu na Ebexo. Tym bardziej że sprzedawca, którego serwis plasuje się na korzystnym miejscu w wynikach Google, nie chciałby, żeby jego serwis sprzedażowy zaczął wyraźnie spadać, gdy czas „plusowania” sklepu w Google dobiegnie końca.

    Warto zatem od samego początku zadbać o to, by strona sklepu, którą zgłasza się do indeksacji w Google, była dobrze zoptymalizowana pod tę wyszukiwarkę. Dzięki temu pozostają już tak naprawdę wyłącznie działania poza stroną sklepu, poprzez które uda się jeszcze bardziej „podbić” ranking.

    Projektowanie i optymalizacja witryny – dobre praktyki SEO

    Sprzedawca zdecydował się promować swój sklep na Ebexo w Google? Musi wiedzieć, że aby wszystkie powyższe aspekty były możliwe, należy przestrzegać dobrych praktyk SEO. Pozycjonowanie dla Ebexo zawsze ma sens, jeśli tylko dba się m.in. o:

    • tworzenie ciekawych treści,
    • strukturę strony sprzedażowej (m.in. z uwzględnieniem filtrów, czy kategorii asortymentu),
    • nawigację (np. stosowanie zasady trzech kliknięć, czy zamieszczanie linków wewnętrznych w obrębie podstron zawierających poszczególne produkty z oferty),
    • łączenie różnych form promocji, które bazują na działaniach SEO.

    Pozycjonowanie sklepu na Ebexo daje wiele korzyści

    Pozycjonowanie sklepu na Ebexo daje wiele korzyści

    Pozycjonując sklep pod Google, można spodziewać się, że klienci chętniej skorzystają z oferty, która jest widoczna w wynikach wyszukiwania. Jednak na tym nie koniec – sprzedawca może również zadbać o dobry wizerunek swojej marki poprzez pozycjonowanie dla Ebexo pod Google. Udaje się też pozyskać stosunkowo wielu nowych odbiorców, poświęcając na działania promocyjne, m.in. pod wyszukiwarkę minimum czasu i środków finansowych.

    W dodatku część z tych osób ponownie będzie chciała zrobić zakupy w sklepie na Ebexo – dotyczy to również serwisów mających w ofercie tylko jeden produkt. Zawsze bowiem istnieje taka możliwość, że jeśli ktoś będzie zadowolony, chętnie zamówi ten towar jeszcze raz z myślą, by np. sprezentować go komuś ze swoich bliskich. Znajdą się i tacy klienci, którzy w wolnej chwili pozostawią komentarz, ocenią, czy udostępnią link do produktu, który właśnie kupili. W ten sposób optymalizacja SEO dla Ebexo pod Google przynosi mnóstwo wymiernych korzyści. Te dobre rezultaty pozwalają systematycznie i stabilnie budować markę i pozycję sklepu – w Google oraz w sieci w ogóle.

    Najskuteczniejsza forma promocji w Internecie

    Najskuteczniejsza forma promocji w Internecie

    Sprzedawca ma obawy przed promocją SEO pod Google swojego sklepu na Ebexo? Pozycjonowanie to wciąż taka forma marketingu, która zwraca się prędzej, niż później. Wybierając ten rodzaj promocji online, nie trzeba już inwestować w nic poza tym, by klienci chcieli wejść na stronę sklepu na Ebexo i złożyć zamówienie na interesujący ich towar. Poprzez promocję SEO pod Google udaje się dotrzeć do klienta w sposób bezpośredni, przeznaczając na ten cel tak naprawdę niewielką kwotę (wszystko zależy od efektów, jakie będą kogoś satysfakcjonować).

    Promocję SEO można dopasować

    Promocję SEO można dopasować

    Jak udaje się dostosować pozycjonowanie sklepu na Ebexo? Trzeba wziąć pod uwagę takie aspekty, jak np.:

    Pozycjonowanie lokalne a krajowe na Ebexo – które wybrać?

    Pozycjonowanie lokalne a krajowe na Ebexo – które wybrać?

    Czym różni się pozycjonowanie lokalne od krajowego? Przede wszystkim tym, że w promocji lokalnej uwzględnia się konkretne dodatkowe słowa kluczowe lub frazy, odnoszące się do określonej lokalizacji. Jeżeli uwzględnia się lokalne pozycjonowanie dla Ebexo, np. na Wrocław, wtedy fraza mogłaby wyglądać następująco: „cyfrowe aparaty fotograficzne Wrocław”. Każdy, kto przebywałby aktualnie we Wrocławiu i chciałby zapoznać się z ofertą sklepu, w którym można kupić cyfrowe aparaty fotograficzne, mógłby trafić na promowaną stronę, korzystając z Google.

    Rozwiń

    Z kolei promocja SEO na cały kraj nie zakłada już żadnych dodatkowych fraz, chociaż można oczywiście dodać gdzieniegdzie wyraz „Polska”. Optymalizując sklep na Ebexo, uwzględnia się wtedy słowa kluczowe, zawierające maksymalnie dwa wyrazy, czyli np. „aparaty cyfrowe” lub „aparaty fotograficzne”.

    Która forma promocji w sieci jest bardziej opłacalna? Warto przyjrzeć się tym dwóm sposobom pozycjonowania sklepu na Ebexo.

    Pozycjonowanie lokalne dla Ebexo

    Z pozycjonowania lokalnego zawsze warto skorzystać wtedy, gdy sprzedawca prowadzi sprzedaż nie tylko w sieci, ale również w wybranym mieście. Wtedy można optymalizować serwis na Ebexo pod lokalizację, która odnosi się do punktu stacjonarnego. Natomiast jeżeli firma zajmuje się również obsługą klientów z innych krajów, zawsze można to ująć w lokalnym SEO dla Ebexo. Jak? Wystarczy na stronie głównej, czy w zakładce kontakt zamieścić informację, że sklep zajmuje się też sprzedażą na terenie całego kraju. Uda się w ten sposób promować punkt stacjonarny lokalnie poprzez pozycjonowanie dla Ebexo. Można również sprawić, by e-commerce na Ebexo był otwarty na klientów, którzy pochodzą z innego miasta, niż to, w jakim funkcjonuje sklep stacjonarny.

    Oferta skierowana do faktycznie zainteresowanych złożeniem zamówienia

    Poprzez lokalne SEO łatwiej też udaje się przekierować ruch z sieci na stronę sklepu na Ebexo. Można to zrobić w taki sposób, by wśród odwiedzających Ebexo były osoby, które chciałyby rzeczywiście dowiedzieć się czegoś więcej o danym produkcie. Może nawet byłyby skłonne od razu go kupić – poprzez lokalne działanie związane z optymalizacją SEO dla Ebexo jest to więcej niż prawdopodobne. Lokalni internauci chętniej zamawiają produkty ze sklepu, który jest dostępny na miejscu, w wybranej lokalizacji. Podświadomie mają większe zaufanie do takich serwisów, bo zawsze mogą sprawdzić, czy pod danym adresem siedziby firmy znajduje się ta instytucja, która jest podana np. w zakładce „Kontakt”.

    Lokalni odbiorcy chętniej zamawiają w serwisach promowanych miejscowo również z tego względu, że szybciej otrzymają zakupiony produkt. Nie zawsze też lokalnymi odbiorcami muszą być mieszkańcy konkretnego miasta, pod jakie prowadzi się pozycjonowanie SEO dla Ebexo. Często wśród kupujących są też osoby przyjezdne, które zamawiają u lokalnego sprzedawcy, gdyż taką ofertę sugeruje im wyszukiwarka Google.

    Trzeba też pamiętać, że serwis Google „dopasowuje” wyniki wyszukiwania do historii przeglądania ofert, uwzględniając za każdym razem lokalizację internauty. Dlatego też podana lokalizacja pod wynikami wyszukiwania nie zawsze musi faktycznie odnosić się do miejsca zamieszkania kogoś, kto chciałby zamówić produkt lokalnie. Jeżeli ktoś kilka razy wcześniej wyszukiwał ofert sklepów zlokalizowanych w Poznaniu, a mieszka we Wrocławiu, w Google pokażą się wyniki dla Poznania.

    Lepsza pozycja w Google dzięki lokalnemu SEO

    Lokalne pozycjonowanie dla Ebexo jest wyjątkowo korzystne, jeśli weźmie się wyniki wyszukiwania w Google. Dlaczego? Ponieważ wyszukiwarka „premiuje” serwisy, które są dostępne na rynku lokalnym. Jak? Poprzez umieszczenie w wynikach naturalnych najpierw ofert, które odnoszą się do firm, mających swoją siedzibę w konkretnym mieście. „Lokalne” rankingi stron są zatem dostępne przed „krajowymi” – promując się lokalnie, można liczyć na lepszą pozycję w Google przy stosunkowo mniejszym nakładzie finansowym, jak i w krótszym terminie.

    Pozycjonowanie lokalne: dobry adres w mieście jest niepotrzebny

    Jeżeli oprócz e-commerce na Ebexo prowadzi się też sklep stacjonarny, promocja tego drugiego staje się prostsza poprzez optymalizację SEO na Ebexo pod Google. Wystarczy utworzyć mapę witryny i podlinkować w Google, a także założyć wizytówkę Moja Firma, wypełniając dokładnie wszystkie dostępne pola. W ten sposób sklep – online, jak i na mieście, są widoczne w sieci. Jako że coraz częściej wyszukuje się sklepów stacjonarnych także poprzez Internet, nie trzeba już wynajmować eksponowanego lokalu w centrum, płacąc za niego fortunę. Dzisiaj potencjalni klienci bez trudu znajdą i dojadą do sklepu stacjonarnego, nawet jeśli taki punkt znajduje się gdzieś na peryferiach miasta.

    Lokalne SEO na dobry start

    Sklep online, jak i stacjonarny – jeśli jest widoczny w Google, przyciąga uwagę, a przy okazji wzbudza zaufanie u potencjalnych klientów. Pozycjonowanie sklepu na Ebexo pozwala zatem nie tylko promować e-commerce, czy punkt lokalny w sieci, w tym w Google. Pozwala również zadbać o dobry wizerunek, co może pomóc np. podczas próby pozyskania uwagi odbiorców kupujących dotychczas u konkurencji. Warto zatem rozważyć wybór lokalnych działań SEO, jeżeli sklep na Ebexo jest stosunkowo nowym biznesem, który nie może pochwalić się jeszcze zbyt dużą liczbą zainteresowanych.

    Efektywna promocja SEO lokalnie

    Optymalizacja SEO dla Ebexo z uwzględnieniem lokalnego rynku sprawia też, że łatwiej pokonać konkurencję w walce na szczyt, chociażby w rankingu Google. Promując się lokalnie, naprawdę udaje się zauważyć, jak skuteczną formą marketingu w sieci jest pozycjonowanie pod wybraną lokalizację. Dlaczego? Ponieważ m.in.:

    • frazy lokalne nie są tak „chodliwe”, jak np. „krajowe”,
    • konkurencja jest mniejsza na określonym wąskim rejonie w kraju,
    • oferta sklepu może być bardziej atrakcyjna dla odbiorców zlokalizowanych w określonym rejonie Polski.

    Pozycjonowanie lokalne – plusy i minusy

    Pozycjonowanie lokalne – plusy i minusy

    Jakie są zalety pozycjonowania lokalnego?

    1. Daje szybsze efekty przy mniejszych kosztach.
    2. Łatwiej się wypromować pod względem pozycjonowania SEO dla Ebexo.
    3. Sklep na Ebexo szybciej może osiągnąć tytuł lidera w swojej branży.
    4. Większy odzew od kupujących lokalnie (komentarze, udostępnienia, oceny, opinie, recenzje, a także pytania dotyczące produktów, czy konkretny feedback dotyczący doświadczenia klientów).
    5. Silniejsza więź z marką na rynku krajowym.
    Rozwiń

    Wady lokalnego SEO

    • Mniejszy zasięg niż pozycjonowania na cały kraj.
    • Mniejsze dochody, niż gdyby serwis na Ebexo był znany w całej Polsce.
    • Mniejsza liczba odbiorców na rynku lokalnym, ponieważ są nimi głównie mieszkańcy danego miasta.
    • Wolniejszy wzrost znaczenia sklepu e-commerce na rynku krajowym, ponieważ promuje się w wąskim zakresie, pod określoną lokalizację na terenie kraju.

    Dlaczego warto fachowo pozycjonować na Ebexo?

    Dlaczego warto fachowo pozycjonować na Ebexo?

    Doświadczenie fachowego pozycjonera

    Fachowe pozycjonowanie sklepu na Ebexo może przynieść zdecydowanie więcej pożytku niż szkody (najczęściej brak szkód). Założenie sklepu e-commerce na Ebexo nie jest skomplikowane. Jednak prowadzenie sprzedaży oraz skutecznej promocji, korzystając z tego oprogramowania, wymaga wprawy. Doświadczony pozycjoner, który specjalizuje się w SEO dla Ebexo, będzie wiedzieć, jak ma postępować, by osiągnąć zadowalające efekty.

    Rozwiń

    Szeroki zakres usług SEO

    Ponadto profesjonalne usługi SEO mogą być również wyjątkowo szerokie, co zdecydowanie będzie odpowiadać sprzedawcy. Nawet jeżeli na start nie potrzebuje wdrażać wszystkich sposobów promocji w sieci z zastosowaniem pozycjonowania i optymalizacji dla Ebexo, może z nich skorzystać w późniejszym terminie. To, jak dużo może zaoferować niezależny pozycjoner, czy agencja SEO, można sprawdzić m.in. w portfolio. Nie zaszkodzi też dopytać wybranego usługodawcy, co konkretnie może zaoferować w określonym przypadku.

    Dobre praktyki SEO

    Wybierając profesjonalne usługi SEO, można się spodziewać, że sklep na Ebexo będzie pozycjonowany zgodnie z dobrymi praktykami, tzw. Białego Kapelusza (z ang. White Hat SEO). Ma to olbrzymie znaczenie, jeśli sprzedawca mający e-commerce na Ebexo, nie chciałby, żeby jego witryna sprzedażowa kiedykolwiek miała problem z rankingiem w Google.

    Mogłoby do tego dojść właśnie poprzez wdrażanie niedozwolonych praktyk tzw. Czarnego Kapelusza (z ang. Black Hat SEO). Wyszukiwarka – jeśli jej roboty zauważą, że stronę promuje się niezgodnie z przepisami, serwis może otrzymać filtr lub całkowicie i nieodwracalnie zniknąć z bazy stron Google.

    Natomiast dzięki dobrym praktykom udaje się wdrożyć optymalizację SEO na Ebexo i pozycjonowanie poza siecią, które zapewniają systematyczny i stabilny wzrost znaczenia e-commerce w Google i nie tylko.

    Raportowanie wyników

    Korzystanie z profesjonalnych usług SEO daje poczucie, że sprzedawca na Ebexo zawsze wie, „co się wokół niego dzieje”. Fachowiec zajmujący się pozycjonowaniem, będzie na bieżąco informować o poczynionych postępach. Nie będą to wiadomości przekazywane ustnie, ale poprzez specjalnie sporządzony, profesjonalny raport. Dzieląc się takimi wynikami ze sprzedawcą, można liczyć na to, że pozycjonowanie dla Ebexo naprawdę przyniesie dobre korzyści. Każdą agencję SEO postępującą w ten sposób, „odbiera się” jako firmę godną zaufania. Dlaczego? Ponieważ firma ta nie „rzuca słów na wiatr” – jeśli prognozy są takie, że e-commerce na Ebexo osiągnie np. top 5 w Google, jest to więcej niż pewne, że tak się stanie.

    Profesjonalista wie, jak się „zabrać” do SEO

    Klient, który chciałby skorzystać z dobrych usług SEO, chciałby również, aby to firma zajmująca się pozycjonowaniem wyszła z inicjatywą, jakie należy podjąć działania. Sprzedawca, który natrafi na profesjonalną agencję SEO, będzie mógł spodziewać się, że tak się właśnie stanie. Fachowa firma zajmująca się pozycjonowaniem sklepu na Ebexo ma już wypracowaną pewną strategię. Ta strategia marketingowa może się odnosić np. do sposobu, w jaki analizuje się efektywność strony sprzedażowej. Dzięki temu łatwiej też wytłumaczyć klientowi, który nie jest rozeznany w tematyce SEO, jakie działania trzeba podjąć po kolei, żeby można było z niecierpliwością czekać na pozytywne zmiany, m.in. w rankingu Google.

    Inne walory profesjonalnych usług SEO

    Do innych zalet dotyczących profesjonalnej optymalizacji dla Ebexo i działań poza stroną można zaliczyć:

    • korzystanie z profesjonalnych narzędzi,
    • rzetelność, sumienność, systematyczność i dyspozycyjność agencji SEO,
    • pomoc techniczna i wsparcie merytoryczne, gdyby klient nie wiedział lub nie znał wszystkich zagadnień związanych z pozycjonowaniem pod Google.

    Sprawdź również naszą ofertę na:

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    *