Działania na stronie serwisu sprzedażowego określa się mianem On Site lub On Page. Natomiast poza stroną noszą nazwę Off Site lub Off Page. Wśród działań na Ebexo warto jeszcze uwzględnić:
- tworzenie czytelnych adresów URL,
- tworzenie opisów „alt”,
- dodawanie linków w obrębie sklepu na Ebexo,
- tworzenie mapy strony,
- dodawanie unikalnej treści na każdej podstronie sklepu na Ebexo,
- utworzenie zakładki FAQ z najczęściej pojawiającymi się pytaniami,
- tworzenie kontentu typu Rich Snippets,
- tworzenie treści powiązanej ze stroną sprzedażową, np. blog firmowy,
- dodawanie znaczników h1-h6 dla nagłówków na Ebexo.
Adres URL
Czytelny link można przeczytać jako ścieżkę dostępu do treści. Jeżeli nie da się tego zrobić, internauta może nie wiedzieć, na jakiej podstronie się znajduje i jaka jest struktura strony.
Opis „alt”
To alternatywna nazwa dla plików graficznych i multimedialnych, znajdujących się na stronie sklepu. Można zamieścić w niej słowo kluczowe, np. nazwę produktu, do którego odnosi się dana podstrona.
Linki wewnętrzne
Pozwalają one zadbać o dobrą nawigację, a tym samym o szybkość wczytywania się witryny.
Unikalna treść
Unikalność to nie tylko niepowtarzające się zdania, ale nawet pewne sformułowania. Wyjątkiem pod tym względem jest wezwanie CTA.
Rich Snippets
Są to treści dodatkowe, które mogą pojawić się w opisie sklepu pod linkiem w wyszukiwarce Google.
Blog firmowy
Wyszukiwarka „docenia” w swoim rankingu stron internetowych regularnie publikowane treści.
Znaczniki h1-h6
Są to znaczniki w których „zamyka” się nagłówki i tytuły stron oraz podkategorii. Są powiązane z językiem projektowania witryn WWW – HTML.