Pozycjonowanie Ebexo

    Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? My wiemy jak to zmienić!
    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym analitykiem SEO i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swój biznes

    Google to najczęściej wybierana wyszukiwarka w naszym kraju (i na świecie). Za jej pośrednictwem zwykle konsumenci dokonują zakupu w wybranym przez siebie e-commerce. Z takich przyczyn warto uwzględnić właśnie pozycjonowanie Ebexo pod Google.

    Optymalizacja słów i fraz kluczowych pod Google

    Czym są słowa kluczowe, a czym frazy kluczowe?

    Inną nazwą, z którą można się spotkać, to key words lub key phrases. Słowo kluczowe, jako pojedynczy wyraz, jest bardziej ogólne. W dodatku – droższe od fraz. Frazy składają się z przynajmniej dwóch wyrazów, często zawierają w sobie konkretne cechy produktu.

    Dobór opisów description i title

    Description to opis odnoszący się do informacji nad linkiem, który wyświetli się w Google po wpisaniu określonej frazy, a title to tytuł strony sprzedażowej, jaki ukaże się w zakładce w przeglądarce.

    Pozycjonowanie na Ebexo jest o wiele bardziej skuteczne, gdy uwzględni się te dwa parametry, ściśle związane z językiem programowania HTML.

    Często w takim opisie pojawia się zwrot Call To Action (CTA), który sugeruje, by wykonać określoną czynność, czyli kliknięcie w link prowadzący do sklepu na Ebexo.

    Jakie inne działania SEO na Ebexo są powiązane z Google?

    Działania na stronie serwisu sprzedażowego określa się mianem On Site lub On Page. Natomiast poza stroną noszą nazwę Off Site lub Off Page. Wśród działań na Ebexo warto jeszcze uwzględnić:

    • tworzenie czytelnych adresów URL,
    • tworzenie opisów „alt”,
    • dodawanie linków w obrębie sklepu na Ebexo,
    • tworzenie mapy strony,
    • dodawanie unikalnej treści na każdej podstronie sklepu na Ebexo,
    • utworzenie zakładki FAQ z najczęściej pojawiającymi się pytaniami,
    • tworzenie kontentu typu Rich Snippets,
    • tworzenie treści powiązanej ze stroną sprzedażową, np. blog firmowy,
    • dodawanie znaczników h1-h6 dla nagłówków na Ebexo.

    Adres URL

    Czytelny link można przeczytać jako ścieżkę dostępu do treści. Jeżeli nie da się tego zrobić, internauta może nie wiedzieć, na jakiej podstronie się znajduje i jaka jest struktura strony.

    Opis „alt”

    To alternatywna nazwa dla plików graficznych i multimedialnych, znajdujących się na stronie sklepu. Można zamieścić w niej słowo kluczowe, np. nazwę produktu, do którego odnosi się dana podstrona.

    Linki wewnętrzne

    Pozwalają one zadbać o dobrą nawigację, a tym samym o szybkość wczytywania się witryny.

    Unikalna treść

    Unikalność to nie tylko niepowtarzające się zdania, ale nawet pewne sformułowania. Wyjątkiem pod tym względem jest wezwanie CTA.

    Rich Snippets

    Są to treści dodatkowe, które mogą pojawić się w opisie sklepu pod linkiem w wyszukiwarce Google.

    Blog firmowy

    Wyszukiwarka „docenia” w swoim rankingu stron internetowych regularnie publikowane treści.

    Znaczniki h1-h6

    Są to znaczniki w których „zamyka” się nagłówki i tytuły stron oraz podkategorii. Są powiązane z językiem projektowania witryn WWW – HTML.

    Działania poza stroną Off Site

    Mają one na celu pozyskać link zwrotny do pozycjonowanego sklepu, dzięki któremu serwis uzyska lepsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Mogą być związane z:

    • prowadzeniem social mediów,
    • zamieszczaniem artykułów sponsorowanych na serwisach powiązanych tematycznie ze sklepem na Ebexo,
    • rozpoczynaniem lub komentowaniem wątków na forach internetowych,
    • prowadzeniem kanału na YouTube,
    • proszeniem o link zwrotny ze sklepów, które oferują towary znajdujące się w ofercie promowanego serwisu na Ebexo,
    • zamieszczaniem opisów w branżowych katalogach stron,
    • wizytówką Moja Firma,
    • mapą w Google,
    • serwisami powiązanymi tematycznie z ofertą lub branżą sklepu na Ebexo.

    Linki zwrotne

    Link Building to budowa listy odnośników prowadzących do pozycjonowanej strony.

    Bardzo wartościowe linki pochodzą z serwisów o wysokim wskaźniku Page Rank. Czyli ze stron, które Google „uważa” za wyjątkowo dobre pod względem zawartości merytorycznej, pojawiających się nowych treści czy zainteresowania, jakie witryna wzbudza wśród internautów.

    Średnio wartościowe linki zwrotne pochodzą z wartościowej, ale nieaktualizowanej strony.

    Linki bezwartościowe pochodzą z serwisów ani niepowiązanych tematycznie, ani niemających dobrego wskaźnika Page Rank.

    Projekt strony na Ebexo w wersji RWD

    Jeżeli okaże się, że stronę trzeba powiększać, by wygodnie kliknąć w jedną z opcji w menu, sklep na Ebexo znajdzie się na odległej pozycji – nawet, gdy pozycjonowanie strony Ebexo jest w pełni profesjonalne.

    Responsywna strona internetowa jest dopasowana do urządzeń mobilnych.

    Dlaczego warto pozycjonować na Ebexo pod Google?

    1. Zakupy przez wyszukiwarkę

    Wiele osób ustawia Google jako stronę startową, gdyż nie wyobraża sobie, by mogło poszukiwać ofert produktów w inny sposób. Serwis na Ebexo może więc znaleźć się wysoko w wynikach organicznych (naturalnych).

    2. Wzrost popularności serwisu na Ebexo to większa sprzedaż

    Popularność serwisu sprzedażowego na Ebexo w Google zawsze przekłada się na większy dochód ze sprzedaży. To, jak szybko będzie wzrastać liczba zamawianych towarów, może zależeć m.in. od:

    • rankingu w Google,
    • widoczności podstron sklepu Ebexo w wyszukiwarce,
    • sezonowości oferty,
    • popularności towarów na rynku,
    • ceny,
    • opinii o produktach dostępnych w sieci,
    • optymalizacji serwisu pod Google,
    • szybkości wczytywania się sklepu,
    • intuicyjnej nawigacji,
    • czytelnego lejka sprzedażowego.

    3. Łatwiej dbać o dobry wizerunek w sieci przez Google

    Pozycjonowanie sklepu Ebexo ułatwia kreowanie wizerunku pozytywnej marki czy firmy, która cieszy się dobrą reputacją. Google to serwis, który ma w swojej bazie wyłącznie witryny godne odwiedzenia.

    4. Wszystkie strony sklepu są widoczne w Google

    Jak tego dokonać? Należy optymalizować sklep pod jak najwięcej słów i fraz kluczowych, które są bezpośrednio związane z ofertą sklepu.

    Pozycjonowanie Ebexo pod Allegro

    Sklep na Ebexo umożliwia integrację z Allegro. To obecnie najpopularniejszy i największy serwis sprzedażowy w Polsce.

    Pozycjonowanie i optymalizacja dla Ebexo dostosowane do Allegro

    Frazy i słowa kluczowe pod Allegro

    Oprócz fraz i słów kluczowych trzeba uwzględnić dodatkowy wyraz, czyli „Allegro”. Powinien znaleźć się też w opisach produktów, description, Rich Snippets czy title.

    Wysoka pozycja w Google

    Wyniki sklepów na Allegro wyświetlają się jako pierwsze. Pozycjonowanie sklepu Ebexo pod Allegro pozwala zatem zmaksymalizować dochód ze sprzedaży z wykorzystaniem wyszukiwarki Google, a jednocześnie reklamować serwis na Allegro i w Google.

    Opisy dostosowane pod kupujących na Allegro

    Można to zrobić np. poprzez dodanie w zachęcie typu CTA wyraz „Allegro”.

    Warto dodać w opisie towaru np. płeć czy zainteresowania odbiorcy powiązane z kategoriami produktów dostępnych w sklepie na marketplace.

    Blog firmowy pod Allegro

    Warto w ten sposób promować produkty dostępne na Allegro, które klienci kupują najczęściej.

    Pozycjonowanie sklepu na Ebexo pod Google i Ebexo na Allegro – dla kogo?

    Z usług SEO dla Ebexo mogą skorzystać przede wszystkim ci, którzy:

    • prowadzą tylko sklep na Ebexo,
    • sprzedają tylko na Allegro, korzystając z Ebexo,
    • prowadzą sprzedaż zarówno na Ebexo, jak i na Allegro,
    • chcieliby zwiększyć wyniki sprzedaży,
    • sprzedawaliby swoje produkty konkretnym grupom odbiorców,
    • mogliby dotrzeć do klientów, na których działają takie hasła, jak: wyprzedaż, okazja, promocja, dobra cena, bestseller, nowość itp.

    Czy każdy sklep na Ebexo warto pozycjonować?

    Działania SEO przydają się w każdej sytuacji, niezależnie od tego, jak duży prowadzi się sklep na Ebexo.

    Frazy typu long tail

    To frazy z tzw. długiego ogona. Dzięki nim można uzyskać najlepsze pozycje w Google w najkrótszym czasie, przeznaczając minimum środków finansowych.

    Pozycjonowanie dla Ebexo z uwzględnieniem różnych aspektów

    Promując sklep na Ebexo poprzez działania SEO, można zdecydować się np. na pozycjonowanie lokalne – czyli pod konkretne miasto lub szerszy/ węższy zakres, jeśli chodzi o rejon. Dzięki temu można precyzyjnie określić, do kogo kieruje się ofertę sklepu internetowego.

    Zwielokrotnione wyniki sprzedaży dzięki dobremu rankingowi w Google

    Im lepsza pozycja w tej wyszukiwarce, tym więcej szans na to, że użytkownicy Google zrobią zakupy właśnie w sklepie postawionym na Ebexo.

    Google „podnosi” ranking na dobry początek

    Google premiuje serwisy, które zgłasza się do zaindeksowania w tej wyszukiwarce. Chociażby przez sam ten fakt warto rozważyć pozycjonowanie sklepu internetowego Ebexo.

    Projektowanie i optymalizacja witryny – dobre praktyki SEO

    Pozycjonowanie dla Ebexo zawsze ma sens, jeśli dba się m.in. o:

    • tworzenie ciekawych treści,
    • strukturę strony sprzedażowej,
    • nawigację,
    • łączenie różnych form promocji, które bazują na działaniach SEO.

    Pozycjonowanie sklepu Ebexo daje wiele korzyści

    Właściciel może zadbać o dobry wizerunek swojej marki poprzez pozycjonowanie dla Ebexo pod Google. Udaje się też pozyskać stosunkowo wielu nowych odbiorców, poświęcając na działania promocyjne minimum czasu i środków finansowych.

    Najskuteczniejsza forma promocji w Internecie

    Poprzez promocję SEO pod Google udaje się dotrzeć do klienta w sposób bezpośredni, przeznaczając na ten cel niewielką kwotę (wszystko zależy od efektów, jakie będą kogoś satysfakcjonować).

    Promocję SEO można dopasować

    Trzeba wziąć pod uwagę takie aspekty, jak:

    • branża,
    • oferta sklepu internetowego na Ebexo,
    • lokalizacja,
    • środki finansowe na promocję SEO.

    Pozycjonowanie lokalne a krajowe na Ebexo – które wybrać?

    W promocji lokalnej uwzględnia się konkretne dodatkowe słowa kluczowe lub frazy, odnoszące się do określonej lokalizacji. Z kolei promocja SEO na cały kraj nie zakłada już żadnych dodatkowych fraz.

    Pozycjonowanie lokalne dla Ebexo

    Z pozycjonowania lokalnego warto skorzystać wtedy, gdy sprzedawca prowadzi sprzedaż nie tylko w sieci, ale również w wybranym mieście.

    W zakładce kontakt można zamieścić informację, że sklep zajmuje się też sprzedażą na terenie całego kraju. Uda się w ten sposób promować punkt stacjonarny lokalnie poprzez pozycjonowanie dla Ebexo.

    Oferta skierowana do faktycznie zainteresowanych złożeniem zamówienia

    Lokalni internauci chętniej zamawiają produkty ze sklepu dostępnego na miejscu. Podświadomie mają większe zaufanie do takich serwisów. Wiedzą też, że szybciej otrzymają zakupiony produkt.

    Lepsza pozycja w Google dzięki lokalnemu SEO

    „Lokalne” rankingi stron są dostępne przed „krajowymi” – promując się lokalnie, można liczyć na lepszą pozycję w Google w krótszym terminie.

    Pozycjonowanie lokalne: dobry adres w mieście jest niepotrzebny

    Jeżeli oprócz e-commerce na Ebexo prowadzi się też sklep stacjonarny, promocja tego drugiego staje się prostsza poprzez optymalizację SEO na Ebexo pod Google. Wystarczy utworzyć mapę witryny i podlinkować w Google, a także założyć wizytówkę Moja Firma.

    Lokalne SEO na dobry start

    Pozycjonowanie stron internetowych pod wybraną lokalizację jest skuteczne, ponieważ:

    • frazy lokalne nie są tak „chodliwe”, jak np. „krajowe”,
    • konkurencja jest mniejsza w określonym rejonie w kraju,
    • oferta sklepu może być bardziej atrakcyjna dla odbiorców zlokalizowanych w określonym rejonie Polski.

    Pozycjonowanie lokalne – plusy i minusy

    Jakie są zalety pozycjonowania lokalnego?

    1. Daje szybsze efekty przy mniejszych kosztach.
    2. Łatwiej się wypromować pod względem pozycjonowania SEO dla Ebexo.
    1. Sklep na Ebexo szybciej może osiągnąć tytuł lidera w swojej branży.
    2. Większy odzew od kupujących lokalnie.
    3. Silniejsza więź z marką na rynku krajowym.

    Wady lokalnego SEO

    • Mniejszy zasięg niż pozycjonowania na cały kraj.
    • Mniejsze dochody, niż gdyby serwis na Ebexo był znany w całej Polsce.
    • Mniejsza liczba odbiorców na rynku lokalnym, ponieważ są nimi głównie mieszkańcy danego miasta.
    • Wolniejszy wzrost znaczenia sklepu e-commerce na rynku krajowym.

    Dlaczego warto fachowo pozycjonować na Ebexo?

    Doświadczony pozycjoner, który specjalizuje się w SEO dla Ebexo, będzie wiedzieć, jak postępować, by osiągnąć zadowalające efekty.

    Dobre praktyki SEO

    Wybierając profesjonalne usługi SEO, można spodziewać się, że sklep na Ebexo będzie pozycjonowany zgodnie z dobrymi praktykami, tzw. Białego Kapelusza (z ang. White Hat SEO). Dzięki nim udaje się wdrożyć optymalizację SEO i pozycjonowanie poza siecią, które zapewniają systematyczny, stabilny wzrost znaczenia e-commerce w Google i nie tylko.

    Raportowanie wyników

    Fachowiec zajmujący się pozycjonowaniem będzie na bieżąco informować o poczynionych postępach poprzez specjalnie sporządzony raport.

    Profesjonalista wie, jak się „zabrać” do SEO

    Fachowa firma zajmująca się pozycjonowaniem sklepu Ebexo ma już wypracowaną pewną strategię, odnoszącą się np. do sposobu analizowania efektywności strony sprzedażowej.

    Inne walory profesjonalnych usług SEO

    Można do nich zaliczyć:

    • korzystanie z profesjonalnych narzędzi,
    • rzetelność, sumienność, systematyczność i dyspozycyjność agencji SEO,
    • pomoc techniczną i wsparcie merytoryczne.
    Sprawdź również naszą ofertę na:
    Oceń tekst
    Średnia ocen 4.9/5 - Liczba ocen: 33