W pełnym poznaniu świata motoryzacyjnego chętnie pomagają samochodowi twórcy internetowi. Oto kilka najciekawszych i najchętniej obserwowanych profili.
Moto Doradca
Prowadzący bloga Waldemar Florkowski to specjalista w zakresie samochodów. W swoich publikacjach doradza na, co zwrócić uwagę przy zakupie auta, testuje różne modele pojazdów, podpowiada jak prawidłowo wykupić ubezpieczenie AC czy OC oraz w jaki sposób zaoszczędzić pieniądze na samochodzie. Jego kanał na You Tube obserwuje ponad 380 tysięcy użytkowników.
Kickster
Motoryzacyjny blog Sebastiana należy do najpopularniejszych profili w polskich mediach społecznościowych. Dodawane przez niego filmy osiągają ponad 300 tysięcy wyświetleń, a profil na You Tube śledzi ponad 800 tysięcy widzów. W swoich produkcjach vloger testuje różne marki samochodów, pokazuje ich wady i zalety, a także w charakterystyczny, humorystyczny sposób ocenia możliwości starszych modeli aut.
Terenwizja
Kanał motoryzacyjny, który prowadzi grupa fanów jazdy off-roadowej. Internetowi twórcy tworzą relacje z wydarzeń sportowych, sprawdzają efektywność terenowych samochodów i podróżują po wyjątkowych trasach jazdy ekstremalnej w całej Polsce. Publika Terenwizji to około 250 tysięcy obserwatorów.
Fot. Vraj Shah/Pexels
Napisz komentarz