Wiosenna kampania Zalando celebruje różnorodność

Wiosenna kampania Zalando  celebruje różnorodność

Jeden z największych sklepów odzieżowych w internecie opublikował kampanię na najbliższy sezon 2021 roku.

Akcja marketingowa ma zadanie budowanie wizerunku marki, jako nowoczesnej i otwartej dla każdego typu klienta. Przestrzeń Zalando przedstawia historię postaci, które w codziennym życiu mierzą się z akceptacja społeczeństwa. Przedstawiona w kampanii różnorodność nawiązuje do wyznawanych wartości, wyglądu oraz stylu, a platforma z odzieżą ma być przestrzenią dla zróżnicowanej mody, która pojawi się w ramach wiosennej kolekcji. Głównym hasłem kampanii jest zwrot “To wszystko zostaje tu z nami na dobre.”

Bohaterowie kampanii

W ramach promocji marki powstał nie tylko spot video, ale także sesja zdjęciowa przedstawiająca najważniejsze postaci kampanii. W akcji wzięli między innymi udział: Yolisa Mqoco – międzynarodowa ambasadorka ruchu body positivity, tancerz i aktor Luc Bruyere oraz deskorolkarz udzielający się w ruchu LGBTQI+ Yann Horowitz. Do kampanii powstała także specjalnie skomponowana ścieżka dźwiękowa stworzona przez brytyjskiego queer rapera Mistę Strange’a.

Fot. Danny Carlton/Zalando

Napisz komentarz
Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *