Dlaczego warto przeprowadzić Audyt SEO?

Autor:
Boo
Data publikacji:
Kategoria:
Pozycjonowanie
Dlaczego warto przeprowadzić Audyt SEO?

George Morina/pexels.com

Czasy, gdy posiadanie własnej, prostej strony internetowej gwarantowało realną przewagę nad konkurencją należą już do przeszłości. Globalna sieć to znakomite narzędzie do komunikacji, wymiany myśli, a także reklamy. Dlatego każdego dnia przybywa dziesiątki nowych stron, a media społecznościowe generują ruch na niewyobrażalną dotąd skalę. Umiejętne kontrolowanie, a tym bardziej zaistnienie w tej wirtualnej przestrzeni wymaga szerokiej wiedzy i odpowiednich narzędzi.

SZTUKA POZYCJONOWANIA

Każda branża rządzi się własnymi prawami, dlatego nie ma uniwersalnych rozwiązań. Szereg działań mających na celu lepsze pozycjonowanie strony internetowej określa się pod hasłem SEM, znanym również jako marketing w wyszukiwarkach. Jego ogólnym założeniem jest osiągnięcie lepszej pozycji konkretnej witryny wynikach wyszukiwania na określone frazy.

Każda branża rządzi się własnymi prawami, dlatego nie ma uniwersalnych rozwiązań. Szereg działań mających na celu lepsze pozycjonowanie strony internetowej określa się pod hasłem SEM, znanym również jako marketing w wyszukiwarkach. Jego ogólnym założeniem jest osiągnięcie lepszej pozycji konkretnej witryny wynikach wyszukiwania na określone frazy.

OKIEM PROFESJONALISTY

Audyt skupiony na SEO to gruntowny przegląd strony oparty na wiedzy oraz doświadczeniu, przy jednoczesnym wykorzystaniu profesjonalnych narzędzi. Zespół Enterso ma za sobą lata pracy w środowisku Google, co pozwoliło wypracować spójną metodologię analizy parametrów wpływających na pozycjonowanie stron. Do tego celu wykorzystywane są między innymi różne programy, takie jak Clusteric Link Auditor, Ahrefs, Screaming Frog czy MajesticSeo.

Audyt skupiony na SEO to gruntowny przegląd strony oparty na wiedzy oraz doświadczeniu, przy jednoczesnym wykorzystaniu profesjonalnych narzędzi. Zespół Enterso ma za sobą lata pracy w środowisku Google, co pozwoliło wypracować spójną metodologię analizy parametrów wpływających na pozycjonowanie stron. Do tego celu wykorzystywane są między innymi różne programy, takie jak Clusteric Link Auditor, Ahrefs, Screaming Frog czy MajesticSeo.

REZULTATY AUDYTU

Efektem przeprowadzonych prac będzie unikalny raport punktujący, które elementy należy poprawić w pierwszej kolejności. Skuteczne prowadzenie strony internetowej, jest zajęciem czasochłonnym, dlatego zrealizowany audyt precyzuje konieczne do podjęcia kroki, co pozwoli zaoszczędzić wiele cennego czasu, redukując jednocześnie niepotrzebne koszty.

Efektem przeprowadzonych prac będzie unikalny raport punktujący, które elementy należy poprawić w pierwszej kolejności. Skuteczne prowadzenie strony internetowej, jest zajęciem czasochłonnym, dlatego zrealizowany audyt precyzuje konieczne do podjęcia kroki, co pozwoli zaoszczędzić wiele cennego czasu, redukując jednocześnie niepotrzebne koszty.


Źródło: Lex Photography/pexels.com

Zoptymalizowana pod kątem SEO strona oznacza wyższą pozycję w wyszukiwarce Google, a tym samym większą liczbę odwiedzin. Co więcej, przyjazna w obsłudze i nowoczesna strona staje się twoją wizytówką, zachęcając do dalszych odwiedzin, a wszystko to przekłada się na zysk dla firmy.

Udostępnij:
Ostatnie wpisy

    Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? My wiemy jak to zmienić!
    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym analitykiem SEO i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swój biznes

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    *

    Oceń tekst
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celu nawiązania ze mną kontaktu. Więcej w Polityce Prywatności.