Czy agencja nieruchomości powinna zainwestować w SEO?

Autor:
Boo
Data publikacji:
Kategoria:
Pozycjonowanie
Czy agencja nieruchomości powinna zainwestować w SEO?

Alena Darmel / pexels.com

Branża nieruchomości rośnie coraz bardziej w siłę. Przedstawiciele tego rynku stale rywalizują ze sobą o klienta. Bardzo istotny jest pierwszy kontakt, więc jak zachęcić potencjalnego kupca, do sformalizowania zakupu? Warto zastanowić się nad skutecznym pozycjonowaniem, dzięki któremu będziesz mógł osiągnąć sukces w swojej branży.

Warto zainwestować w najskuteczniejszą i zaplanowaną broń, czyli dobrą strategię SEO dla nieruchomości. W poniższym artykule opowiemy Ci, dlaczego SEO w branży nieruchomości jest tak niezwykle ważne.

Jak zmieniło się SEO na przestrzeni lat?

Kiedyś wszyscy musieliśmy wykazać się dużym sprytem i ciągle gonić za zmieniającymi się algorytmami Google’a. Google skutecznie przeszedł od ilości do jakości treści!

Obecnie oznacza to, że Google lepiej pozycjonuje te treści, które są bardziej trafne i wartościowe. Aktualnie bezużyteczne jest tworzenie słabych blogów, o jak największej ilości treści, tylko po to, aby umieścić w nich jak najwięcej słów kluczowych. Dlatego musisz zwracać u siebie w treściach na takie czynniki jak:

  • Reputacja strony internetowej;
  • Autorytet, autentyczność, wiarygodność i wiedza specjalistyczna;
  • Jakość ponad ilość ;
  • Cel strony;

Wszystkie te czynniki wchodzą w skład analiz algorytmów wyszukiwarek i pomagają określić ranking SEO. Dzięki temu Google może pokazać innym użytkownikom wysokiej jakości treści i zapewnić trafność w tym, czego aktualnie szukają.

Stało się to ciągłą gonitwą za tym, aby zadowolić algorytm Google, a ten chce, abyś zadowolił odbiorców. Dlatego skup się na użytkownikach, a nie na robotach! Zapamiętaj, że Google nagradza te treści, które są pouczające, pomocne, a przede wszystkim istotne dla użytkownika i jego oryginalnego zapytania.

Pamiętaj, że treść wciąż króluje! Dlatego staraj się poświęcić trochę więcej czasu na zainwestowanie w tworzenie dobrej jakości treści, które dostarczają wartościowych, pouczających i pomocnych informacji dla odbiorców. Nie ważne, czy będą to blogi, filmy wideo, czy grafiki… ważne jest, abyś zaangażował swoją publiczność!

Stosuj słowa kluczowe!

Obecnie, aby móc utrzymać się na tym ciężkim polu bitwy, musisz stale analizować słowa kluczowe na rynku nieruchomości. Dowiedz się, czego dokładnie szukają Twoi potencjalni klienci.

Jest to podstawą skutecznej strategii SEO. Dzięki używaniu słów kluczowych koncentrujesz uwagę na tych obszarach, które wykazują się największym zainteresowaniem. Musisz wyróżniać się odpowiednimi terminami w swoich treściach, ponieważ bez tego Twoje treści nie będą skuteczne.

W celu dobrej analizy słów kluczowych jest dostępnych na rynku dużo narzędzi, które pomogą Ci przejść przez ten trudny proces.

Lokalne słowa kluczowe mogą się również przydać! Okazuje się, że najczęściej użytkownicy używają lokalnych terminów, w celu wyszukania nieruchomości w swojej okolicy. Dlatego mając to na uwadze, podczas optymalizacji strony WWW należy uwzględnić lokalne słowa kluczowe. Jeżeli klient znajdzie Cię lokalnie, to Twoja firma zdobędzie większe znaczenie i szansę na pozytywną transakcję.

Możesz być pewny, że lokalne SEO zdziała cuda w Twojej branży nieruchomości. Skupia się ono na określonych lokalizacjach, aby zapewnić Ci najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Lokalne SEO pomoże Ci przewyższyć konkurencję.

Zoptymalizuj swoje obrazy na stronie i twórz więcej filmów!

Coraz większe znaczenie w SEO mają obrazy oraz filmy wideo. To one są oglądane najczęściej przez użytkowników internetu. Odbiorcy chcą oglądać, jak wygląda budynek, mieszkania, chcą po prostu poczuć się jakby byli na miejscu. Dlatego tak ważne jest, aby postawić na przekaz graficzny.

Oznacza to, że będziesz musiał zadbać o dobre i zoptymalizowane nazewnictwo swoich plików, ponieważ nie wystarczy zwykłe NCFJ534.jpg… tutaj musisz zawrzeć odpowiednie słowa kluczowe. Upewnij się, że opisy obrazów i ich tagi są odpowiednio zoptymalizowane, aby Google z łatwością rozumiało ich znaczenie i mogło je odpowiednio pozycjonować. To naprawdę ważne w obecnych czasach SEO, a przeoczenie tych obszarów może zaszkodzić ogólnej widoczności Twojej witryny.

Źródło: Andrea Piacquadio / pexels.com

W swojej agencji nieruchomości powinieneś również postawić na link building! Tylko musisz na nie szczególnie uważać, ponieważ możesz w łatwy i szybki sposób otrzymać karę od algorytmów… szczególnie nie stosuj linków spamujących i pustych. Kupowanie linków również nie wchodzi w grę.

Pamiętaj, że Google nie lubi technik Black Hat SEO. Jeżeli wszystko robisz poprawnie, to z pewnością nie będziesz miał problemu, a nawet więcej… osiągniesz swój sukces w rankingu wyników wyszukiwania. Etyczne i wartościowe budowanie linków ma znaczenie. To właśnie takie linki są nagradzane, dlatego staraj się poświęcić swój czas na ich zbudowanie.

Pamiętaj, żeby budować swoje linki w sposób właściwy i wolny od zła. Spróbuj zaangażować się w zdrowy zasięg, aby zabezpieczyć te wysokiej jakości linki na odpowiednich stronach www. Wszystko po to, aby poprawić Twoją widoczność i żeby dać Ci większe szanse na bycie jedną z pierwszych stron w wynikach wyszukiwania, na którą będą mieli okazję trafić Twoi docelowi klienci, gdy szukają informacji. Najważniejsze, aby współpracować z odpowiednimi i równie prawdziwymi i wartościowymi witrynami, jak Twoja. Google patrzy i analizuje wszystkie Twoje działania, więc miej się na baczności!

Postaw na szybkość ładowania się strony internetowej

Ważny jest również techniczny aspekt SEO, to znaczy szybkość ładowania Twojej witryny. Duża część właścicieli stron WWW nie zwraca uwagi na ten czynnik, a jest to zły sposób myślenia, ponieważ jeżeli witryna ładuje się zbyt wolno, to nie jest ona wyświetlana w wynikach wyszukiwania, nie ważne, jaka ona by nie była idealnie zaprojektowana pod kątem SEO. Szybkość ma największe znaczenie!

Przedsiębiorcy mylnie skupiają się tylko na słowach kluczowych, grafikach, tagach, celach, ale jest to ich błędny sposób patrzenia na działania SEO. Obecnie niska prędkość witryny prawie zawsze prowadzi do negatywnych wyników, ponieważ użytkownicy nie chcą korzystać z takich stron internetowych, są one zwyczajnie irytujące. Im wolniej witryna się ładuje, tym szybciej ucieka od niej potencjalny klient.

Pamiętaj, że dla Google’a najważniejszy jest odbiorca i przejmuje się on nim bardziej niż Tobą. Jeśli Twoja strona www ma świetne treści, ale ładuje się w okropnym tempie, to algorytm Google zauważy ten problem i oceni tę treść na niższej pozycji, niż chciałeś się znaleźć.

Podsumowanie

Pozycjonowanie strony internetowej agencji nieruchomości wbrew pozorom nie jest trudnym działaniem. Wystarczy trzymać się powyższych zasad, a możliwe jest osiągnięcie pozytywnych wyników i przychodów. Jeżeli nie wiesz, jak się do tego zabrać, to z pewnością doświadczeni eksperci w branży SEO Ci pomogą!

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, to skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Udostępnij:
Ostatnie wpisy

    Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? My wiemy jak to zmienić!
    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym analitykiem SEO i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swój biznes

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    *

    Oceń tekst
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celu nawiązania ze mną kontaktu. Więcej w Polityce Prywatności.