Blog

Różnice pomiędzy CPC, a CPM

Różnice pomiędzy CPC, a CPM

Planujesz rozpocząć płatną kampanię reklamową w internecie i zastanawiasz się nad modelem rozliczania? Przeczytaj o najważniejszych różnicach między CPC, a CPM.
CZYTAJ DALEJ
Jak umieścić mapę google na swojej stronie?

Jak umieścić mapę google na swojej stronie?

Posiadasz stronę internetową dla firmy i prowadzisz działalność stacjonarnie? Mapy Google to idealne ułatwienie dla Twoich klientów! Sprawdź jak wdrożyć to rozwiązanie!
CZYTAJ DALEJ
Jaki CTR jest dobry?

Jaki CTR jest dobry?

CTR, czyli współczynnik klikalności, to przydatne narzędzie bez względu na formę reklamy. Dowiedz się, jaka wartość wskaźnika CTR jest odpowiednia w danej sytuacji i co zrobić, aby ją poprawić.
CZYTAJ DALEJ
Czym jest subdomena? Na co zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu subdomeny?

Czym jest subdomena? Na co zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu subdomeny?

Jak subdomeny wpływają na hierarchię strony internetowej i jej pozycjonowanie? Sprawdziliśmy zależność subdomen i SEO oraz to, czy zawsze warto z nich korzystać.
CZYTAJ DALEJ
Kod 404 – co oznacza? Jak naprawić?

Kod 404 – co oznacza? Jak naprawić?

Kod 404 może się wyświetlić w wyniku błędu użytkownika, pomyłki prowadzącego serwis lub z jednego z wielu innych powodów. Sam jesteś w stanie wykryć wszystkich takich przypadków, ale powinieneś je monitorować
CZYTAJ DALEJ
Czym są słowa kluczowe? Jak je znaleźć?

Czym są słowa kluczowe? Jak je znaleźć?

Optymalizacja Twojej strony wymaga zwrócenia szczególnej uwagi na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes i powinny się znaleźć w serwisie.
CZYTAJ DALEJ
Trailing slash seo – czyli poprawne przekierowania ukośników w obrębie adresów URL domeny

Trailing slash seo – czyli poprawne przekierowania ukośników w obrębie adresów URL domeny

Czym jest trailing slash i jak z tego korzystać? Jaki wpływ ma poprawne przekierowanie ukośników w obrębie URL na pozycjonowanie i duplikację wewnętrzną?
CZYTAJ DALEJ
Co oznacza przekierowanie 301?

Co oznacza przekierowanie 301?

Konieczność przekierowania strony na inny adres pojawia się w wielu przypadkach. Warto, abyś wiedział, jak działa przekierowanie 301 i kiedy warto z niego skorzystać. Jakie są jego zalety?
CZYTAJ DALEJ
Na czym polega oraz w jakich sytuacjach stosuje się depozycjonowanie podstron?

Na czym polega oraz w jakich sytuacjach stosuje się depozycjonowanie podstron?

Negatywne SEO, black hat SEO, depozycjonowanie strony – wszystkie z tych terminów odnoszą się do nieuczciwych praktyk SEO. Na jakie techniki warto uważać i co zrobić, gdy padniemy ofiarą ataku?
CZYTAJ DALEJ
Jaki hosting wybrać pod WooCommerce

Jaki hosting wybrać pod WooCommerce

WooCommerce umożliwia Ci prowadzenie sklepu, ale potrzebujesz do tego usługi hostingowej. Serwer powinien zapewniać wystarczające zasoby, ale też być niezawodny. Sprawdź, co jeszcze ma znaczenie przy wyborze tej usługi.
CZYTAJ DALEJ
1 2 3 8