Analityka

Nowy model atrybucji Google Analytics – jaki ma wpływ na procesy marketingowe?

Nowy model atrybucji Google Analytics – jaki ma wpływ na procesy marketingowe?

Czy wiesz, czym jest najnowszy model atrybucji oparty na danych? Jeśli nie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak może pomóc Ci zwiększyć sprzedaż.

CZYTAJ DALEJ
Analiza konkurencji za pomocą SEMrush

Analiza konkurencji za pomocą SEMrush

Prowadzisz stronę internetową? Chcesz pokonać swoich największych rywali? Sprawdź, jak pomóc Ci w tym może analiza konkurencji w SEMrush!

CZYTAJ DALEJ
Jak i po co analizować zachowania klientów?

Jak i po co analizować zachowania klientów?

Prowadzisz sklep internetowy? Chcesz przyciągnąć większą liczbę klientów? Sprawdź, jak pomóc Ci w tym może analiza zachowania konsumentów.

CZYTAJ DALEJ
Jaki CTR jest dobry?

Jaki CTR jest dobry?

CTR, czyli współczynnik klikalności, to przydatne narzędzie bez względu na formę reklamy. Dowiedz się, jaka wartość wskaźnika CTR jest odpowiednia w danej sytuacji i co zrobić, aby ją poprawić.

CZYTAJ DALEJ